logo.gamebato
از سازندگان TheHunter: Call of the Wild یک تجربه ماهیگیری در جهان باز است! هنگام شروع سفر برای تبدیل شدن به یک ماهیگیر ماهر، در
امتیاز:
3.9/5
از سازندگان TheHunter: Call of the Wild یک تجربه ماهیگیری در جهان باز است! هنگام شروع سفر برای تبدیل شدن به یک ماهیگیر ماهر، در مکان مورد علاقه خود استراحت

دانلود بازی Call of the Wild: The Angler برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Call of the Wild: The Angler شما در جستجوی مکانی مناسب برای ماهی‌گیری، باید دنیایی جهان باز و گسترده را کاوش کرده و در یک حین تبدیل شدن به یک ماهی‌گیر ماهر، سفری را آغاز خواهید کرد.باید همراه با قایق، آفرود یا پیاده در فضای باز به سراغ این ماجراجویی عجیب و غریب رفته و از قله‌های باشکوه، برکه‌های مخفی و پاسگاه‌های جذاب عبور کنید. می‌توانید در نقاط مورد علاقه خود هم یک استراحت داشته باشید.

دانلود بازی Call of the Wild: The Angler برای PC | گیمباتو

بازی Call of the Wild: The Angler بازی کامپیوتری جهان باز می باشد , می‌توانید از یک سری مسیرهای نامرتب عبور کرده و با انواع گونه‌های منحصربه‌فرد در این تجربه ماهی‌گیری همراه شده و می‌توانید جذابیت مبارزات را داشته باشید. هر نوع ماهی می‌تواند مجموعه‌ای رفتارها و ویژگی‌های خاص را برای‌تان داشته باشد. و سعی کنید که در هنگام فرار هم بهترین مهارت خود را نشان دهید. بازی سیستم‌های واقعی محوری به همراه داشته و می‌توانید بر اساس عمق آب، دما، ارتفاع و غیره به سراغ ماهی‌گیری بروید. 

Call.of .the .Wild The.Angler.banner3

بازی کامپیوتری Call of the Wild: The Angler توسط استدیو Expansive Worlds ساخته شده و همین شرکت بازی آن را در سال 2022 به بازار عرضه کرد. ژانرهای این بازی شبیه سازی , جهان باز , آرکید , ورزشی و اول شخص می باشد. شما می توانید همین الان این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و در این دنیای وسیع به شکار انواع آبزی ها برسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی