logo.gamebato
Hellish Quart یک بازی دوئل شمشیر سه بعدی مبتنی بر فیزیک، واقع گرایانه و تنظیم شده در قرن هفدهم است. در حال حاضر دارای حالت
امتیاز:
3.9/5
Hellish Quart یک بازی دوئل شمشیر سه بعدی مبتنی بر فیزیک، واقع گرایانه و تنظیم شده در قرن هفدهم است. در حال حاضر دارای حالت آرکید، حالت بقا، حالت مدرن

دانلود بازی Hellish Quart برای پی سی | گیمباتو

Hellish Quart یک بازی مبارزه با شمشیر مبتنی بر فیزیک است که در قرن هفدهم لهستان اتفاق می‌افتد. با تکنیک‌های شمشیربازی ضبط‌ شده و چهار دکمه گیم‌پد که چهار زاویه حمله را نشان می‌دهند، باید از زمان‌بندی، تکنیک و سرعت برای شکست دادن حریفان خود استفاده کنید. از میان انواع جنگجویان انتخاب کنید و در حالت آرکید، مبارزات سریع، حالت بقا یا چند نفره محلی مبارزه کنید. اگر می‌خواهید مهارت‌های مبارزه با شمشیر خود را تقویت کنید، می‌توانید با سلاح‌های چوبی مسابقه دهید یا با تجهیزات مدرن HEMA تمرین کنید. و برای تجربه نهایی، Hellish Quart یک حالت VR اختیاری نیز ارائه می دهد.

دانلود بازی Hellish Quart برای PC | گیمباتو

لطفا توجه داشته باشید که بازی هنوز در حال توسعه است و فقط از چند نفره محلی پشتیبانی می کند. Hellish Quart از راگدال‌های فعال و فیزیک بی‌درنگ استفاده می‌کند تا تجربه نهایی شمشیربازی را برای شما به ارمغان بیاورد. با استفاده از چهار دکمه گیم پد می توانید از چهار زاویه مختلف حمله کنید. ترکیب‌های مختلف دکمه‌ها، حملات و ترکیب‌های خاص را ممکن می‌سازد. هنگامی که شما حمله نمی کنید، شخصیت شما به طور خودکار حالت دفاعی به خود می گیرد و با استفاده از ویژگی autoguard حملات حریف را مسدود می کند.

دانلود بازی Hellish Quart برای کامپیوتر | گیمباتو

Hellish Quart یک بازی ویدیویی مبارزه با شمشیر در حالت دسترسی پیش از انتشار ، منتشر شده توسط توسعه دهنده لهستانی Kubold است. این بازی شامل دوئل دو بازیکن شمشیر به دست است که تا زمانی که بازیکن حریف به شدت مجروح یا کشته شود مبارزه می کنند. شمشیربازان متعلق به قرن هفدهم اروپا هستند و بازی از اسکن های سه بعدی لباس های معتبر اروپای شرقی استفاده می کند. توسعه بازی توسط Jakub Kisiel (یک انیماتور ارشد سابق The Witcher 3) انجام می شود که از بازی Bushido Blade در سال 1997 الهام گرفته شده است. به روز ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی هیجان آور را را می توانید با استفاده از لینک های مستقیم دانلود زیر با بالاترین سرعت ممکن و به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها از سرور های وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به آسانی به نصب و اجراء آن بپردازید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی