logo.gamebato
Lost Eidolons یک بازی RPG تاکتیکی نوبتی با روایت سینمایی جذاب است که در یک امپراتوری رو به زوال و جنگ داخلی رخ می دهد.
امتیاز:
3.9/5
Lost Eidolons یک بازی RPG تاکتیکی نوبتی با روایت سینمایی جذاب است که در یک امپراتوری رو به زوال و جنگ داخلی رخ می دهد. نقش یک کاپیتان مزدور جذاب،

دانلود بازی Lost Eidolons برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Lost Eidolons، سرزمینی را مشاهده می‌کنید که از زمان حکومت در کنار دریا واقع شده است. شما توانایی دارید جهان را تغییر دهید. حالا استان بنریو یکی از سرزمین‌هایی است که تحت فشار امپراتوری واقع شده و در حال فروپاشی است. تنها اربابی که تاکنون از آن نفوذ کرده، فاسد بوده است. حالا ادن باید متحدین خود را جمع‌آوری کند و در مقابل ارتش امپراتوری، هیولاهای ترسناک و دشمنان داخلی ایستادگی کند.

دانلود بازی Lost Eidolons برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Lost Eidolons که یک بازی نقش آفرینی برای کامپیوتر می باشد ، سرزمینی را مشاهده می‌کنید که از زمان حکومت در کنار دریا واقع شده است. حالا استان بنریو یکی از سرزمین‌هایی است که تحت فشار امپراتوری واقع شده و در حال فروپاشی است.  شما وارد این منطقه می‌شوید و با یک کاپیتان مزدور جذاب در یک دهکده برخورد می‌کنید. هیولاهای غول پیکری را در بازی می‌بینیم که تاکتیک‌های شما را تغییر می‌دهند. در صورت عدم تغییر هم به غذای آن‌ها تبدیل خواهید شد. با متحدین خود پیوند ارتباطی برقرار کرده و راحت‌تر دشمنان‌تان را شکست دهید.

دانلود بازی Lost Eidolons برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Lost Eidolons توسط استدیو Ocean Drive Studio, Inc ساخته شده و توسعه یافته است و همین کمپانی بازی سازی این بازی را در ماه اکتبر سال 2022 به بازار عرضه شده است. ژانرهای این بازی نقش آفرینی , فانتزی و استراتژیک می باشد. شما دوستان علاقه مندان به بازی های Turn-Based می توانید از سرورهای سریع سایت گیمباتو این بازی را دانلود کرده و این کشور را یکپارچه نگه دارید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی