Greak: Memories of Azur یک بازی تک نفره اسکرول جانبی با انیمیشن های با دست نقاشی شده است. شما در نقش سه خواهر و برادر:
Greak: Memories of Azur یک بازی تک نفره اسکرول جانبی با انیمیشن های با دست نقاشی شده است. شما در نقش سه خواهر و برادر: گریک، آدارا و رایدل خواهید

دانلود بازی Greak: Memories of Azur برای پی سی | گیمباتو

Greak: Memories of Azur یک بازی ماجراجویی پلتفرمر با پازل تک نفره است. آزور در معرض تهدید یک حمله دشمن است که کنترل موجودات عجیبی را در دست دارد که زمین را آلوده می کنند. نقش سه خواهر و برادر: Greak، Adara و Raydel را بر عهده بگیرید و از توانایی های منحصر به فرد آنها برای فرار از تهاجم با هم استفاده کنید. تهاجم صدها سال است که ادامه دارد و کورین ها شروع به فرار از سرزمین های خود کرده اند. طاعون موجودات عجیب و غریب که توسط یک جناح دشمن کنترل می شود در حال آلوده کردن زمین هستند و گریک باید برای فرار با برادر بزرگترش (ریدل) و خواهرش (آدارا) متحد شود.

دانلود بازی Greak: Memories of Azur برای PC | گیمباتو

تنها راه برای زنده ماندن استفاده از توانایی های منحصر به فرد آنها برای عبور از خطرات پیش رو است. در حالی که سناریوهای رنگارنگ و رسا را کشف می کنید، از یک خط داستانی جذاب در مورد خانواده، خانه و اتحادیه در مواقع دشوار لذت ببرید. برای یافتن و جمع آوری قطعات گمشده یک کشتی هوایی از طریق یک جهان به هم پیوسته، پازل های ساخته شده مخصوصی را حل کنید. بین این سه شخصیت متناوب شوید و از توانایی های متفاوت آنها برای کشف سرزمین های جادویی آزور استفاده کنید.

دانلود بازی Greak: Memories of Azur برای کامپیوتر | گیمباتو

Greak: Memories of Azur یک بازی اکشن کامپیوتری با موضوعیت ماجراجویی است که توسط شرکت Navegante Entertainment توسعه یافته و توسط Team17 منتشر شده است. در 17 آگوست 2021 در Steam برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در این بازی side-scroller، بازیکنان نقش سه خواهر و برادر: Greak، Adara و Raydel را بر عهده خواهند گرفت تا آنها را در سرزمین های Azur راهنمایی کنند. آنها می توانند به طور متناوب بین خود کنترل کنند و از توانایی های خود برای فرار از تهاجم Urlag استفاده کنند. در طول بازی، بازیکنان هر خواهر و برادر را در سناریوهای مختلف پیدا می‌کنند و پس از آن، به ماجراجویی می‌پیوندند و به پیشرفت در بازی کمک می‌کنند. نسخه ی کامل این بازی به همراه به روزرسانی آن را می توانید با بالاترین سرعت ممکن از طریق لینک های مستقیم دانلود موجود در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو دانلود کنید سپس به آسانی آن را نصب ، به روزرسانی و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی