logo.gamebato
Greak: Memories of Azur یک بازی تک نفره اسکرول جانبی با انیمیشن های با دست نقاشی شده است. شما در نقش سه خواهر و برادر: گریک، آدارا و رایدل خواهید بود تا آنها را در سرزمین های آزور راهنمایی کنید. کنترل متناوب بین آنها و استفاده از توانایی های منحصر به فرد آنها برای فرار از تهاجم Urlag…
امتیاز:
3.9/5
Greak: Memories of Azur یک بازی تک نفره اسکرول جانبی با انیمیشن های با دست نقاشی شده است. شما در نقش سه خواهر و برادر: گریک، آدارا و رایدل خواهید بود تا آنها را در سرزمین های آزور راهنمایی کنید. کنترل متناوب بین آنها و استفاده از توانایی های منحصر به فرد آنها برای فرار از تهاجم Urlag…

دانلود بازی Greak: Memories of Azur برای پی سی | گیمباتو

Greak: Memories of Azur یک بازی ماجراجویی پلتفرمر با پازل تک نفره است. آزور در معرض تهدید یک حمله دشمن است که کنترل موجودات عجیبی را در دست دارد که زمین را آلوده می کنند. نقش سه خواهر و برادر: Greak، Adara و Raydel را بر عهده بگیرید و از توانایی های منحصر به فرد آنها برای فرار از تهاجم با هم استفاده کنید. تهاجم صدها سال است که ادامه دارد و کورین ها شروع به فرار از سرزمین های خود کرده اند. طاعون موجودات عجیب و غریب که توسط یک جناح دشمن کنترل می شود در حال آلوده کردن زمین هستند و گریک باید برای فرار با برادر بزرگترش (ریدل) و خواهرش (آدارا) متحد شود.

دانلود بازی Greak: Memories of Azur برای PC | گیمباتو

تنها راه برای زنده ماندن استفاده از توانایی های منحصر به فرد آنها برای عبور از خطرات پیش رو است. در حالی که سناریوهای رنگارنگ و رسا را کشف می کنید، از یک خط داستانی جذاب در مورد خانواده، خانه و اتحادیه در مواقع دشوار لذت ببرید. برای یافتن و جمع آوری قطعات گمشده یک کشتی هوایی از طریق یک جهان به هم پیوسته، پازل های ساخته شده مخصوصی را حل کنید. بین این سه شخصیت متناوب شوید و از توانایی های متفاوت آنها برای کشف سرزمین های جادویی آزور استفاده کنید.

دانلود بازی Greak: Memories of Azur برای کامپیوتر | گیمباتو

Greak: Memories of Azur یک بازی اکشن کامپیوتری با موضوعیت ماجراجویی است که توسط شرکت Navegante Entertainment توسعه یافته و توسط Team17 منتشر شده است. در 17 آگوست 2021 در Steam برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در این بازی side-scroller، بازیکنان نقش سه خواهر و برادر: Greak، Adara و Raydel را بر عهده خواهند گرفت تا آنها را در سرزمین های Azur راهنمایی کنند. آنها می توانند به طور متناوب بین خود کنترل کنند و از توانایی های خود برای فرار از تهاجم Urlag استفاده کنند. در طول بازی، بازیکنان هر خواهر و برادر را در سناریوهای مختلف پیدا می‌کنند و پس از آن، به ماجراجویی می‌پیوندند و به پیشرفت در بازی کمک می‌کنند. نسخه ی کامل این بازی به همراه به روزرسانی آن را می توانید با بالاترین سرعت ممکن از طریق لینک های مستقیم دانلود موجود در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو دانلود کنید سپس به آسانی آن را نصب ، به روزرسانی و اجرا نمائید.

به روزرسانی Update: v1.0.6.114 – CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 72.8MB Download
نسخه CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.04GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالا تر از 7 سال.

دارای میانگین امتیازات 72 از 100 در پیشگاه منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core 2 Duo E8400 or AMD Phenom II X2 550 Intel Core 2 Duo E6750 or AMD Athlon 64 X2 6400+ CPU
NVIDIA GeForce 9800 GTX, 1 GB or AMD Radeon HD 5750, 1 GB NVIDIA GeForce 8800 GT, 512 GB or AMD Radeon HD 6570, 1 GB VGA
4GB 2GB RAM
3GB 3GB HDD
Windows 10 64-bit Windows 10 64-bit OS
Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی