Foundation یا به فارسی بنیاد یک بازی ویدئویی شبیه‌سازی ساختمان شهری قرون وسطایی بدون شبکه است که تمرکز زیادی بر توسعه ارگانیک ، ایجاد ابنیه
Foundation یا به فارسی بنیاد یک بازی ویدئویی شبیه‌سازی ساختمان شهری قرون وسطایی بدون شبکه است که تمرکز زیادی بر توسعه ارگانیک ، ایجاد ابنیه ی تاریخی و مدیریت منابع

دانلود بازی Foundation برای پی سی | گیمباتو

در Foundation به عنوان ارباب یا بانوی تازه منصوب شده در سرزمینی که هنوز دست نخورده و پر از پتانسیل است، به شما این فرصت داده می شود تا یک سکونتگاه مرفه قرون وسطایی را همانطور که تصور می کنید ایجاد کنید. در حالی که با رویدادهای روایی، ماموریت ها و درخواست ها از سراسر پادشاهی به چالش کشیده می شوید، منابع و جمعیت رو به رشد خود را مدیریت کنید. از ابتدایی بسیار ساده، محل های کار ابتدایی بسازید، منابع را استخراج و ذخیره کنید، مسیرهای تجاری ایجاد کنید، بناهای تاریخی باشکوهی برپا کنید و خیلی زود… شهری شلوغ در سرزمین های جدید پیدا شده شما پدیدار خواهد شد!

دانلود بازی Foundation برای PC | گیمباتو

شهرهای بدون شبکه و ارگانیک گسترده ایجاد کنید که مانند شهرهای قرون وسطایی آن دوره رشد کنند. برای ساخت مکان های کاری مختلف برنامه ریزی کنید و تماشا کنید که روستاییان مسیرهای طبیعی ایجاد می کنند و خانه های خود را می سازند. به طور شهودی مناطق را برای تعریف مناطقی مانند مسکن، کشاورزی، تجمع و غیره رنگ آمیزی کنید. شبکه پیچیده ای از تعاملات بین نیازها و مهارت های ساکنان، در دسترس بودن منابع، استخراج و تولید کالا ایجاد کنید.

دانلود بازی Foundation برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Foundation دارای مدیریت عمیق منابع مشابه سری Anno (طلوع اکتشاف) است که به طرز ماهرانه‌ای با عناصر شهرسازی از Settlers، SimCity و Pharaoh ترکیب شده است که همگی با برخوردهای روایی الهام گرفته از Crusader Kings II برای ایجاد شبیه سازی مزرعه مورچه‌های قرون وسطایی نهایی هستند. در Foundation شهرهای بدون شبکه و ارگانیک گسترده ایجاد کنید که مانند شهرهای واقعی قرون وسطایی رشد کنند. شبکه پیچیده ای از تعاملات بین نیازها و مهارت های ساکنان، در دسترس بودن منابع، استخراج و تحول ایجاد کنید. با ابزار انحصاری مبتنی بر گره سازندگان بناهای تاریخی آزاد مانند صومعه ها، کلیساها، عمارت های لرد، قلعه ها و موارد دیگر را طراحی کنید وبسازید. به روز ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی کامپیوتری استراتژی را می توانید با استفاده از لینک های مستقیم درج شده در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن و به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده و سپس به آسانی نصب و راه اندازی نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی