logo.gamebato
بازی Rebel Galaxy Outlaw در دنیایی چاپلوسانه و یقه آبی متشکل از قانون شکنان، کامیون داران، پلیس ها و دزدها اتفاق می افتد. خالی از پول نقد، تهی از شانس، خارج از حاشیه، “جونو مارکف” باید به دنبال یک قاتل باشد، یک بدهی سنگین را باید بپردازد، و با مشکلات بیشتری که در راه است رو به رو شود.
امتیاز:
3.9/5
بازی Rebel Galaxy Outlaw در دنیایی چاپلوسانه و یقه آبی متشکل از قانون شکنان، کامیون داران، پلیس ها و دزدها اتفاق می افتد. خالی از پول نقد، تهی از شانس، خارج از حاشیه، “جونو مارکف” باید به دنبال یک قاتل باشد، یک بدهی سنگین را باید بپردازد، و با مشکلات بیشتری که در راه است رو به رو شود.

دانلود بازی Rebel Galaxy Outlaw برای PC | گیمباتو

Rebel Galaxy Outlaw یک بازی کامپیوتری ماجراجویی جنگی فضایی جهان باز است که در تقریباً 40 سیستم Dodge Sector پخش شده است. به عنوان یک مزدور، یک تاجر، یک دزد دریایی، یا هر ترکیبی از این سه مورد که احساس می‌کنید بیشتر برای شما مناسب است، بازی کنید. به عنوان یک مزدور، یک تاجر، یک دزد دریایی، یا هر ترکیبی از این سه مورد که احساس می‌کنید بیشتر برای شما مناسب است، بازی کنید. با یک خط داستانی جذاب و یک سیستم مکالمه کامل، می توانید روایت را دنبال کنید، یا آن را نادیده بگیرید و مسیر خود را در هر زمان بسازید.

دانلود بازی Rebel Galaxy Outlaw برای PC | گیمباتو

Rebel Galaxy Outlaw بازیکنان را در کابین خلبان یک فضاپیمای جنگنده قرار می دهد و بر نبرد به سبک داگ فایت تاکید می کند. برخلاف فضاپیماهای کاپیتال Rebel Galaxy، بازیکنان دارای درجه کامل از تحرک در فضا هستند، برخلاف اینکه فضاپیما آنها در بازی اول به یک صفحه حرکتی دو بعدی محدود می‌شود. Outlaw یک ویژگی کمکی پرواز اختیاری را معرفی می‌کند که بازیکنان می‌توانند در سختی‌های پایین‌تر آن را فعال کنند تا فضاپیمایشان به‌طور خودکار یک هدف انتخاب‌شده را ردیابی و تعقیب کند.

دانلود بازی Rebel Galaxy Outlaw برای PC | گیمباتو

Rebel Galaxy Outlaw یک بازی ویدئویی تک نفره شبیه سازی جنگی و تجارت فضایی به سبک وسترن است که توسط استودیوی بازی سازی مستقل Double Damage Games ساخته و منتشر شده است. این بازی پیش درآمدی برای بازی کهکشان شورشی است. این بازی ابتدا در 13 آگوست 2019 در فروشگاه Epic Games منتشر شد و بعداً برای Nintendo Switch، PlayStation 4، Xbox One و Steam در تاریخ 22 سپتامبر 2020 منتشر شد. بازیکنان نسخه ویندوز Outlaw می توانند با استفاده از یک رابط کاربری دقیق درون بازی که به Adobe Photoshop تشبیه شده است، بیرون کشتی فضایی خود را نقاشی کنند. این ویژگی به دلیل محدودیت های فنی در هیچ یک از نسخه های کنسولی موجود نیست. به روز ترین نسخه ی فوق فشرده سازی شده موجود از این بازی از طریق لینک های دانلود مستقیم در بخش دانلود این بازی در وبسایت گیمباتو قرار داده شده و شما کاربران گرامی می توانید آن را با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود ، نصب و سرانجام به آسانی اجرا نمائید.

نسخه v1.0.0.6 – (Build: 42947) – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 1.54GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالای 12 سال.

دارای میانگین نمرات 77 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel® Core™ 2 Duo 2.4 GHz, AMD Athlon™ X2 2.8 GHz, or higher CPU
Shader model 4.0, 1GB VRam VGA
2GB RAM
20GB HDD
Windows 7, Windows Vista, Windows 8, Windows 10 OS
DirectX 9.0c Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی