logo.gamebato
دریک چیست؟ دریک ها موجودات بومی دوستانه ای هستند که برای بقا به کمک شما نیاز دارند. در کنار نیازهای اولیه مانند گرسنگی، تشنگی و
امتیاز:
3.9/5
دریک چیست؟ دریک ها موجودات بومی دوستانه ای هستند که برای بقا به کمک شما نیاز دارند. در کنار نیازهای اولیه مانند گرسنگی، تشنگی و سرپناه، دریک ها می خواهند

دانلود بازی Drake Hollow برای PC | گیمباتو

گیم پلی Drake Hollow شباهت هایی به بازی قبلی The Molasses Flood به نام The Flame in the Flood و همچنین Fortnite: Save the World دارد. هسته ی اصلی گیم پلی آن شامل بازیکنانی می شود که دریک هایی را پیدا کرده و از آنها مراقبت می کنند که در پایگاه عملیات بازیکن پناه گرفته اند. به منظور حفظ کافی سکونتگاه‌های دریک و دفاع موفقیت‌آمیز از آن‌ها در برابر حملات هیولاهای فاسد، بازیکنان باید برای جمع‌آوری منابع و ایجاد مسیرهای عرضه، وارد دنیای بازی شوند. بازی دارای دو حالت بازی کمپین و sandbox است. می توان آن را هم به صورت تک نفره و هم با حداکثر چهار بازیکن در حالت چند نفره بازی کرد.

دانلود بازی Drake Hollow برای پی سی | گیمباتو

Drake Hollow توسط شرکت بازی های ویدیویی The Molasses Flood مستقر در بوستون ساخته شده است. در ابتدا قرار بود این بازی دنباله‌ای بر بازی قبلی آن‌ها شعله در سیل باشد، اما به دلیل تغییرات و اضافات زیادی که ایجاد شد، تصمیم گرفته شد تا در مراحل اولیه توسعه، بازی را به یک محصول مستقل تبدیل کنند. یک تفاوت اساسی بین هر دو بازی این است که هدف بازیکن در The Flame in the Flood زنده ماندن از انواع خطرات محیطی است، در حالی که در Drake Hollow بازیکنان باید موجودات دیگر را از طریق مکانیک بقای بازی نجات دهند.

دانلود بازی Drake Hollow برای کامپیوتر | گیمباتو

Drake Hollow یک بازی کامپیوتری ماجراجویی بقا است که توسط The Molasses Flood توسعه یافته و توسط Curve Digital منتشر شده است. بازیکنان کنترل جوانان مختلفی را به عهده می گیرند که به قلمروی متافیزیکی معروف به The Hollow منتقل می شوند، جایی که با دریک ها، نژادی از مردمان گیاهی انسان نما، روبرو می شوند. بازیکنان سعی می‌کنند ماموریت‌های مختلفی را بر روی نقشه‌های مختلف برای جمع‌آوری منابع انجام دهند، استحکاماتی را در اطراف اهداف دفاعی بسازند که به منظور محافظت از دریک در برابر مهاجمان هیولا هستند، و سلاح‌ها و تله‌هایی را برای شرکت در نبرد با امواج موجودات متخاصم که تلاش می‌کنند پایگاه بازیکن را نابود کنند، بسازند. این بازی در تاریخ 29 آگوست 2020 برای ایکس باکس وان منتشر شد و به طور کلی با استقبال منتقدان روبرو شد. نسخه های رایانه شخصی برای مایکروسافت ویندوز و لینوکس در 1 اکتبر 2020 منتشر شد. آخرین به روز رسانی های موجو از این بازی شیرین و مناسب برای سنین پائین تر هم اکنون در دسترس شما کاربران گرامی قرار گرفته تا بتوانید آن را با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دریافت کرده و سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی