logo.gamebato
دریک چیست؟ دریک ها موجودات بومی دوستانه ای هستند که برای بقا به کمک شما نیاز دارند. در کنار نیازهای اولیه مانند گرسنگی، تشنگی و سرپناه، دریک ها می خواهند تفریح کنند و از موجوداتی که خانه آسیب دیده آنها را تهدید می کنند محافظت شوند. پایگاه خود را بسازید و ایمن کنید، منابع ایجاد کنید، با دریک ها پیوند برقرار کنید و به سرگرم نگه داشتن این مردم سبزیجاتی کمک کنید. همیشه کاری برای انجام دادن یا کسی برای دفاع در دریک هالو وجود دارد.
امتیاز:
3.9/5
دریک چیست؟ دریک ها موجودات بومی دوستانه ای هستند که برای بقا به کمک شما نیاز دارند. در کنار نیازهای اولیه مانند گرسنگی، تشنگی و سرپناه، دریک ها می خواهند تفریح کنند و از موجوداتی که خانه آسیب دیده آنها را تهدید می کنند محافظت شوند. پایگاه خود را بسازید و ایمن کنید، منابع ایجاد کنید، با دریک ها پیوند برقرار کنید و به سرگرم نگه داشتن این مردم سبزیجاتی کمک کنید. همیشه کاری برای انجام دادن یا کسی برای دفاع در دریک هالو وجود دارد.

دانلود بازی Drake Hollow برای PC | گیمباتو

گیم پلی Drake Hollow شباهت هایی به بازی قبلی The Molasses Flood به نام The Flame in the Flood و همچنین Fortnite: Save the World دارد. هسته ی اصلی گیم پلی آن شامل بازیکنانی می شود که دریک هایی را پیدا کرده و از آنها مراقبت می کنند که در پایگاه عملیات بازیکن پناه گرفته اند. به منظور حفظ کافی سکونتگاه‌های دریک و دفاع موفقیت‌آمیز از آن‌ها در برابر حملات هیولاهای فاسد، بازیکنان باید برای جمع‌آوری منابع و ایجاد مسیرهای عرضه، وارد دنیای بازی شوند. بازی دارای دو حالت بازی کمپین و sandbox است. می توان آن را هم به صورت تک نفره و هم با حداکثر چهار بازیکن در حالت چند نفره بازی کرد.

دانلود بازی Drake Hollow برای پی سی | گیمباتو

Drake Hollow توسط شرکت بازی های ویدیویی The Molasses Flood مستقر در بوستون ساخته شده است. در ابتدا قرار بود این بازی دنباله‌ای بر بازی قبلی آن‌ها شعله در سیل باشد، اما به دلیل تغییرات و اضافات زیادی که ایجاد شد، تصمیم گرفته شد تا در مراحل اولیه توسعه، بازی را به یک محصول مستقل تبدیل کنند. یک تفاوت اساسی بین هر دو بازی این است که هدف بازیکن در The Flame in the Flood زنده ماندن از انواع خطرات محیطی است، در حالی که در Drake Hollow بازیکنان باید موجودات دیگر را از طریق مکانیک بقای بازی نجات دهند.

دانلود بازی Drake Hollow برای کامپیوتر | گیمباتو

Drake Hollow یک بازی کامپیوتری ماجراجویی بقا است که توسط The Molasses Flood توسعه یافته و توسط Curve Digital منتشر شده است. بازیکنان کنترل جوانان مختلفی را به عهده می گیرند که به قلمروی متافیزیکی معروف به The Hollow منتقل می شوند، جایی که با دریک ها، نژادی از مردمان گیاهی انسان نما، روبرو می شوند. بازیکنان سعی می‌کنند ماموریت‌های مختلفی را بر روی نقشه‌های مختلف برای جمع‌آوری منابع انجام دهند، استحکاماتی را در اطراف اهداف دفاعی بسازند که به منظور محافظت از دریک در برابر مهاجمان هیولا هستند، و سلاح‌ها و تله‌هایی را برای شرکت در نبرد با امواج موجودات متخاصم که تلاش می‌کنند پایگاه بازیکن را نابود کنند، بسازند. این بازی در تاریخ 29 آگوست 2020 برای ایکس باکس وان منتشر شد و به طور کلی با استقبال منتقدان روبرو شد. نسخه های رایانه شخصی برای مایکروسافت ویندوز و لینوکس در 1 اکتبر 2020 منتشر شد. آخرین به روز رسانی های موجو از این بازی شیرین و مناسب برای سنین پائین تر هم اکنون در دسترس شما کاربران گرامی قرار گرفته تا بتوانید آن را با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دریافت کرده و سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

The Bramble Beatdown – SKIDROW Crack Only
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 765KB Download
نسخه Update v1.3 – CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 57.8MB Download
نسخه The Bramble Beatdown – SKIDROW
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 395MB Download
نسخه فشرده سازی شده FitGirl
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.49GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 7 سال.

دارای میانگین نمرات 75 از 100 برای Xbox نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel® Core™ i5-2500K / AMD FX-6300 CPU
Nvidia GeForce GTX 750 Ti 2GB / AMD Radeon R7 360 2GB VGA
8GB RAM
7GB HDD
Windows 10 64 Bit OS
Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی