بازی دیگری از سوی سازندگان بازی های محبوب Rock Band و Dance Central. به FUSER، یک جشنواره موسیقی دیجیتال بدون وقفه که در آن شما
بازی دیگری از سوی سازندگان بازی های محبوب Rock Band و Dance Central. به FUSER، یک جشنواره موسیقی دیجیتال بدون وقفه که در آن شما موسیقی را کنترل می کنید

دانلود بازی FUSER برای پی سی | گیمباتو

در Fuser، بازیکن در یک کنسرت بزرگ نقش یک دی جی را بر عهده می گیرد و آهنگ های مختلف را با یکدیگر ترکیب می کند. آنها یک میز DJ مجازی با چهار پخش کننده ضبط، سازهای سفارشی، فیلترهای صوتی و حداکثر 24 رکورد (جعبه آنها) در امتداد بالای صفحه دارند. هر صفحه دارای چهار آهنگ است که با رنگ کلید شده و مربوط به یک نوع ساز موسیقی مانند درام، گیتار یا آواز است. در هر زمان، پخش کننده می تواند یک رکورد بگذارد، سپس یک آهنگ خاص را از آن رکورد انتخاب کند و سپس آن را روی هر یک از پخش کننده های رکورد قرار دهد.

دانلود بازی FUSER برای PC | گیمباتو

او آهنگ آن ساز را به میکس فعلی در هر چهار رکورد اضافه می کند و به طور خودکار سرعت و کلید موسیقی میکس را تنظیم می کند. رکوردها/آهنگ‌های جدید را می‌توان به هر پخش‌کننده ضبط اضافه کرد و آهنگ قبلی در ترکیب را لغو کرد. بعلاوه، هر پهش کننده را می توان با یک ساز دوم به صف کرد، سپس می توان آن را به صورت جداگانه به جلو و یا عقب برد، یا هر چهار Player را می توان با یک تغییر سریع یا با استفاده از “رایزر” که آنها را بر روی یک دوره کوتاه انتقال می دهد، به Player های جدید تغییر داد. عملاً عمده ی کار هایی که یک DJ می تواند انجام دهد را به صورت یکجا در این بازی کامپیوتری شبیه سازی ترکیب موسیقی الکترونیکی می توان انجام داد.

دانلود بازی FUSER برای کامپیوتر | گیمباتو

Fuser یک بازی ریتمیک است که توسط Harmonix توسعه یافته و توسط NCSoft منتشر شده است. در 10 نوامبر 2020 برای مایکروسافت ویندوز، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. Fuser به بازیکنان اجازه می دهد تا میکس های DJ را از تعدادی آهنگ موسیقی مجاز ایجاد کنند و به بازیکن برای تغییرات هماهنگ آهنگ ها جایزه می دهد. این بازی دارای هر دو حالت تک نفره و چند نفره و همچنین ابزاری برای به اشتراک گذاری ریمیکس های ساخته شده با سایر کاربران است. پس از خرید هارمونیکس توسط اپیک گیمز در سال 2021، هارمونیکس سرورهای چند نفره را در دسامبر 2022 بسته و بازی و محتوای اضافی را از فروش حذف کرد، در حالی که اجزای تک‌نفره را قابل پخش گذاشت. این بازی هم اکنون از فروشگاه استیم نیز حذف گردیده است. به روز ترین نسخه ی منتشر شده ی موجود از این بازی را می توانید از همین حالا با استفاده از لینک های مستقیم زیر با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها از وبسایت گیمباتو دانلود کرده و سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی