logo.gamebato
از سوی سازندگان Machinarium و Samorost، بازی دیگری به نام Creaks، یک بازی ماجراجویی پازل جدید است که با تصاویری با دست نقاشی شده، انیمیشن
امتیاز:
3.9/5
از سوی سازندگان Machinarium و Samorost، بازی دیگری به نام Creaks، یک بازی ماجراجویی پازل جدید است که با تصاویری با دست نقاشی شده، انیمیشن دقیق، صداهای وهم‌آور، و یک

دانلود بازی Creaks برای پی سی | گیمباتو

Creaks از اتاق خواب شخصیت بازیکن ناشناس شروع می شود، که وقتی نور سوسو می زند و از بین می رود، روی میزش نشسته دیده می شود و کاغذ دیواری جدا می شود تا یک تونل مخفی در پشت دیوارش آشکار شود. قهرمان داستان از طریق تونل تازه کشف شده می گذرد و پس از پایین آمدن از یک نردبان، خود را در یک ساختمان عمارت مانند عظیم می بیند که درون یک غار عظیم قرار دارد. او با هیولاهای تهاجمی روبرو می شود که در زیر نور به اشیای بی جان تبدیل می شوند. او همچنین متوجه می شود که یک هیولای گربه سان غول پیکر وجود دارد که با بالا رفتن از آن عمارت را به آرامی ویران می کند.

دانلود بازی Creaks برای PC | گیمباتو

Creaks یک بازی دو بعدی پازل و پلتفرم است. بازیکن کنترل شخصی را بر عهده می گیرد که از سوراخی در دیوار اتاق خواب خود بیرون می خزد و دنیای زیرزمینی را کشف می کند که در آن هیولاهای مختلفی به نام Creaks الهام گرفته شده است، هیولاهایی که وقتی با نور مواجه می شوند به اشیاء شبیه به لوازم خانگی معمولی تبدیل می شوند. بازیکن برای پیشروی در بازی باید از این هیولاها دوری کند و پازل ها را حل کند. معماها عموماً حول محور استفاده از دکمه ها، سوئیچ ها، چراغ ها و وسایل مکانیکی برای دور زدن دشمنان می چرخند که در صورت قرار گرفتن در معرض نور به مبلمان تبدیل می شوند و به قسمت بعدی می رسند. حل پازل نیاز به تفکر منطقی و درک حرکات و رفتار هیولاهای مختلف دارد.

دانلود بازی Creaks برای کامپیوتر | گیمباتو

Creaks یک بازی کامپیوتری پازلی است که توسط Amanita Design توسعه یافته است. در 9 اکتبر 2018 به طور رسمی و عمومی برای انتشار اعلام شد. این بازی در 10 جولای 2020 برای Apple Arcade منتشر شد و پس از آن برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و مایکروسافت ویندوز نیز در 22 جولای 2020 منتشر شد. علاوه بر خط داستانی اصلی، بازی شامل نقاشی های مختلفی است که از زیبایی شناسی قرن 18 و 19 الهام گرفته شده است. این عکس‌ها به عنوان کلکسیونی عمل می‌کنند، و بسیاری از آنها همچنین حاوی مینی‌بازی‌ها یا عناصر تعاملی هستند که به‌طور استعاری به‌عنوان پنجره‌هایی به دنیایی دیگر عمل می‌کنند. آخرین نسخه ی موجود از این بازی عحیب و غریب را می توانید با استفاده از لینک های مستقیم درج شده در قسمت دانلود این صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده ، سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی