در یک دنیای جنگی، یک باستان شناس مسن گرملین راز تاریک یک مصنوع قدرتمند را نیز خود پنهان می کند، رازی که می تواند سرنوشت
در یک دنیای جنگی، یک باستان شناس مسن گرملین راز تاریک یک مصنوع قدرتمند را نیز خود پنهان می کند، رازی که می تواند سرنوشت جهان را تعیین کند… در

دانلود بازی The Book of Unwritten Tales برای پی سی | گیمباتو

The Book of Unwritten Tales بازیکن را با مجموعه ای از پازل ها و بازی های فکری که به عنوان یک بازی ماجراجویی نقطه و کلیک سنتی ارائه می شود، به چالش می کشد. پازل ها در یک داستان ماجراجویی جاسازی شده اند که برای اکثر بازیکنان به طور متوسط 20 ساعت طول می کشد تا کامل شوند. 60 مکان برای کاوش با مجموع 40 شخصیت غیربازیکن و حدود 250 آیتم قابل تعامل در این بازی وجود دارد.

دانلود بازی The Book of Unwritten Tales برای PC | گیمباتو

یکی از ویژگی های قابل توجه The Book of Unwritten Tales این است که بازیکن چهار شخصیت مختلف را کنترل می کند. در برخی صحنه ها امکان جابجایی بین دو یا سه شخصیت فعال وجود دارد. با استفاده صریح از این مکانیک، برخی از پازل ها به شخصیت های قابل بازی نیاز دارند تا آیتم ها را مبادله کنند یا در غیر این صورت با یکدیگر همکاری کنند.

دانلود بازی The Book of Unwritten Tales برای PC | گیمباتو

The Book of Unwritten Tales یک بازی ویدئویی ماجراجویی با نقطه و کلیک است که توسط سازنده آلمانی King Art Games ساخته شده است. برای این بازی پیش درآمدی به نام The Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles در سال 2012 منتشر شد. دنباله آن، The Book of Unwritten Tales 2، در 20 فوریه 2015 منتشر شد. آخرین نسخه ی منتشر شده از این ماجراجویی کمدی را می توانید با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود نموده و به آسانی نصب و سپس اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی