logo.gamebato
بیزینس خود را راه اندازی کنید. تخم دایناسور های گوناگون و مختلف را بخرید و در محوطه ای که درست کرده اید قرار دهید. از
امتیاز:
3.9/5
بیزینس خود را راه اندازی کنید. تخم دایناسور های گوناگون و مختلف را بخرید و در محوطه ای که درست کرده اید قرار دهید. از آنها مراقبت کرده و صبر

دانلود بازی Parkasaurus برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Parkasaurus شما باید در مورد دایناسور های مختلف تحقیق کنید و نمایشگاه خود را راه اندزی کنید. بیزینسی منحصر به فرد برای خود بسازید و راحت پول در بیاورید. با مقدار سرمایه کم شروع کنید و اولین قسمت نمایشگاه خود را تکمیل کنید. دور محیط را حصار بکشید، زمین را چمن کنید، حوض اب درست کنید، درست بکارید و تخم دایناسور ها را به روی زمین قرار دهید تا باز شوند. بعد از اینکه تخم دایناسور ها باز شدند و به بیرون آمدند به مراقبت زیاد نیاز دارند و باید تمام حواستان باشد که چیزی کم و کسر برایشان نگذاشته باشید.

دانلود بازی Parkasaurus برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی شبیه سازی کامپیوتری Parkasaurus کار خود را داشته باشید و برای خود کار کنید. گونه های مختلف دایناسور ها را در یکجا جمع کنید و برای دیده شدن توسط بازدید کنندگان پول بگیرید. وقتی پیشرفت کردید و سرمایه کافی را بدست آوردید میتوانید محیط بیرون از محوطه دایناسور ها را هم برای بازدید کنندگان شخصی سازی کنید. سرویس بهداشتی، بوفه، صندلی و نورپردازی کافی برای دلنشین تر شدن محوطه داخل شب. دقت داشته باشید که از جنس و وسایل مورد نیز در جای درست استفاده کنید، اگر دایناسوری بتواند حصارها را خراب کند و وارد محوطه بیرون شود اتفاق خوشاندی نخواهد افتاد.

دانلود بازی Parkasaurus برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Parkasaurus که یک بازی فانتری کامپیوتری است توسط تیم بازی سازی Washbear Studio ساخته و در سال 2020 توسط همین تیم به بازار عرضه شده است. اگر میخواهید دایناسور های خود را پرورش دهید و نمایشگاه خود را داشته باشید، همین حالا این بازی سرگرم کننده را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی