Kena: Bridge of Spirits یا به فارسی کینا: پل ارواح ، ماجراجویی ای در مورد دختر جوانی است که به امید یافتن زیارتگاه مقدس کوهستانی
Kena: Bridge of Spirits یا به فارسی کینا: پل ارواح ، ماجراجویی ای در مورد دختر جوانی است که به امید یافتن زیارتگاه مقدس کوهستانی به دهکده ای متروکه سفر

دانلود بازی Kena: Bridge of Spirits برای پی سی | گیمباتو

Kena: Bridge of Spirits یک ماجراجویی اکشن داستان محور است که در دنیایی جذاب و سرشار از اکتشاف و نبردهای سریع جریان دارد. بازیکنان در طی مسیر این بازی تیمی از همراهان روحی کوچک به نام Rot را پیدا کرده و رشد می دهند و توانایی های خود را افزایش می دهند و راه های جدیدی برای دستکاری محیط ایجاد می کنند.

دانلود بازی Kena: Bridge of Spirits برای کامپیوتر | گیمباتو

Kena: Bridge of Spirits یک بازی کامپیوتری اکشن ماجراجویی است که از منظر سوم شخص انجام می شود. بازیکن کینا، یک راهنمای روح جوان با توانایی های جادویی را کنترل می کند. در مبارزات، بازیکن از چوب کینا برای حملات سبک، سنگین و شارژی استفاده می کند. ارتقاء چوب دستی کینا آن را به یک کمان تبدیل می کند که می تواند برای حمله به دشمنان از فواصل دور استفاده شود، به عنوان یک قلاب درگیر عمل کند یا برای حل پازل ها به کریستال ها ضربه بزند. هنگام دفاع در برابر دشمنان، بازیکن می تواند توانایی تپش کینا را فعال کند، که به عنوان یک سپر عمل می کند و دارای یک اندازه گیری سلامت است که در هنگام حمله کاهش می یابد. این به ارائه سرنخ‌ها و فعال کردن اشیا مختلق نیز کمک می‌کند، و یک ارتقاء به بازیکن اجازه می‌دهد تا به جلو حرکت کند، که می‌تواند برای عبور از موانع به قلمرو روح، جاخالی دادن حملات و بیهوش کردن دشمنان، و جسمانی کردن دشمنان از جنس روح استفاده شود. فعال کردن توانایی پالس درست قبل از حمله، دشمن را بیهوش می کند. بازیکن توانایی استفاده از Spirit Bombs را به دست می‌آورد که می‌تواند برای شناور کردن صخره‌های درخشان برای پلتفرم کردن آن ها یا حمله به دشمنان استفاده شود.

دانلود بازی Kena: Bridge of Spirits برای پی سی | گیمباتو

Kena: Bridge of Spirits یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۲۱ توسط Ember Lab ساخته و منتشر شده است. داستان درباره کنا، یک راهنمای روح جوان است که از توانایی های جادویی خود برای کمک به افراد متوفی برای حرکت از دنیای فیزیکی به دنیای روح استفاده می کند. بازی از دید سوم شخص ارائه می شود. بازیکن از چوب کنا برای حمله به دشمنان و توانایی ضربان خود برای دفاع در برابر حملات استفاده می کند. آنها وظیفه جمع آوری همراهان کوچک روحی معروف به Rot را دارند که به انجام وظایف و نبرد با دشمنان کمک می کنند. به روز ترین و کامل ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی جذاب و دوست داشتنی از هم اینک در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار گرفته تا شما کاربران مشتاق به تجربه و تکمیل این بازی منحصر به فرد، با بالاترین سرعت و محاسبه حجم مصرفی نیم بها آن را دانلود کرده، به آسانی نصب ، به روز رسانی و سرانجام اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی