یک بازی تیراندازی است که داستان آن در سال 1961 اتفاق می افتد و از این قراراست که بلازکویچ که در نسخه قبلی بازی ژنرال
یک بازی تیراندازی است که داستان آن در سال 1961 اتفاق می افتد و از این قراراست که بلازکویچ که در نسخه قبلی بازی ژنرال ویلهلم استراس را به قتل

Wolfenstein.II .The .New .Colossus.banner2

بازی Wolfenstein II The New Colossus یک بازی تیراندازی است که داستان آن در سال 1961 اتفاق می افتد و در مورد آزاد سازی امریکا از دست نازی هاست. داستان از این قراراست که بلازکویچ که در نسخه قبلی بازی ژنرال ویلهلم استراس را به قتل رسانده بود بعد از اینکه زخمی شد چشم باز می کند و می بیند در جایی متعلق به نازی ها قرار دارد. در ادامه نازی ها او را به جایی دیگر منتقل می کنند و در یک انفرادی زندانی می کنند. جایی مخوف و دلهره اور، نازی ها می خواهند پس از بهبودی او را اعدام کنند و انتقام سختی از او بگیرند. غافل از اینکه  بلازکویچ هم بیکار نمی نشیند و با اسلحه و تمام چیزی که در اختیار دارد به نازی ها حمله می کند. صحنه های اکشن، شلیک های مداوم و مخفی کاری ها هیجان زیادی به این بازی تزریق می کند.

Wolfenstein.II .The .New .Colossus.banner1

در بازی Wolfenstein II The New Colossus که یکی از بهترین بازی های شوتر است شما با نام مستعار “ترور-بیلی”، عضو مقاومت، بلای امپراتوری نازی، و آخرین امید بشریت برای آزادی در این بازی حضور دارید. ترور-بیلی نامی است که نازی ها روی بلازکویچ گذاشته اند و نام مستعار اوست. فقط شما جرات دارید که به ایالت بازگردید و جرقه انقلاب دوم آمریکا را بزنید و امریکا را از سلطه نازی ها نجات دهید. در زیر ویژگی های اصلی بازی Wolfenstein II The New Colossus ذکر شده است که می توانید پس از نصب این بازی  بر روی سیستم عامل خود انها را تجربه کنید. در حالی که با ماشین جنگی نازی ها در خاک آمریکا می جنگید، برای سفری دلخراش اماده شوید.

Wolfenstein.II .The .New .Colossus.banner3

به عنوان BJ Blazkowicz، از خانواده و دوستان خود محافظت کنید، اتحادهای جدیدی را ایجاد کنید و با شیاطین گذشته آشفته خود روبرو شوید. نازی‌ها را با تسلیحات پیشرفته مانند Laserkraftwerk، یک سلاح لیزری چند منظوره و با شدت بالا که می‌تواند دشمنان را متلاشی کند، یا Dieselkraftwerk، یک نارنجک‌ انداز با آتشی که می‌تواند گروه‌هایی از دشمنان را ویران کند، دشمنان را منفجر کنید. ماموریت شما در این بازی آزادسازی آمریکا از دست نازی ها می باشد. اگر از انجام بازی های کسل کنده خسته شده ایید پیشنهاد می کنیم همین حالا برای دانلود این بازی اکشن-ماجراجویی از گیمباتو اقدام کنید و یک بازی دلهره آور و هیجان انگیز را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی