logo.gamebato
در Gone Home، یک بازی اول شخص که کاملاً در مورد شناسایی، رمز و راز و کشف است، خودتان را پیدا کنید. دختر بزرگ خانواده گرینبریار پس از یک سال خارج از کشور بازمی گردد. او انتظار دارد والدین و خواهرش به او سلام کنند. اما…
امتیاز:
3.9/5
در Gone Home، یک بازی اول شخص که کاملاً در مورد شناسایی، رمز و راز و کشف است، خودتان را پیدا کنید. دختر بزرگ خانواده گرینبریار پس از یک سال خارج از کشور بازمی گردد. او انتظار دارد والدین و خواهرش به او سلام کنند. اما…

دانلود بازی Gone Home برای کامپیوتر | گیمباتو

Gone Home یک بازی کامپیوتری شبیه ساز اکتشافی تعاملی (تعامل فقط با محیط و اشیاء ، بازی تکنفره می باشد.) است. تمام جزئیات یک خانه به ظاهر عادی را بازجویی کنید تا داستان افرادی را که در آنجا زندگی می کنند کشف کنید. هر کشو و دری را باز کنید. اشیاء را بردارید و آنها را بررسی کنید تا سرنخ هایی را کشف کنید. وقایع زندگی یک خانواده را با بررسی آنچه آنها پشت سر گذاشته‌اند، کشف کنید.

بعد از یک سال خارج از کشور بودن به خانه می‌رسید. انتظار دارید خانواده تان به شما سلام کنند، اما خانه خالی است. یه چیزی درست نیست… بقیه کجا هستند؟ و اینجا چه اتفاقی افتاده است؟ در Gone Home، یک بازی اکتشافی داستانی از شرکت Fullbright، رمز و راز ها را برای خودتان کشف کنید.

دانلود بازی Gone Home برای PC | گیمباتو

بازیکن نقش کتی را در نمای اول شخص بر عهده می گیرد که می تواند در خانه حرکت کند و اشیا را ببیند و با آنها تعامل داشته باشد. هیچ هدف مشخصی در بازی وجود ندارد. با این حال، بازی زمانی که بازیکن در مناطق جدید خانه کاوش می کند و پیام های جدید را جستجو می کند، بازیکنان را تشویق می کند و به آنان پاداش می دهد. بیشتر تعاملات مبتنی بر نگاه کردن به اشیا و خواندن یادداشت‌های داخل خانه است. برای پیشرفت در بازی، بازیکن باید اشیاء خاصی را پیدا کند که قفل دسترسی به سایر قسمت های خانه را برایش باز کند.

دانلود بازی Gone Home برای کامپیوتر | گیمباتو

Gone Home یک بازی ویدئویی اکتشافی اول شخص است که توسط کمپانی Fullbright ساخته و منتشر شده است. Gone Home برای اولین بار در آگوست 2013 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی Gone Home در سال 1995 اتفاق می‌افتد، بازیکن را در نقش یک زن جوان قرار می‌دهد که از خارج از کشور به خانه روستایی خود در اورگان بازمی‌گردد تا متوجه شود که خانواده‌اش در حال حاضر غایب هستند و خانه خالی است و او را مجبور می‌کند تا اتفاقات اخیر را کنار هم بگذارد. Gone Home قابلیت تعامل زیادی ندارد، اما در عوض بازیکن را مجبور می‌کند خانه را با سرعت خودش کاوش کند و با بررسی آیتم‌ها، مجله‌ها و سایر موارد باقی‌مانده در اطراف اتاق‌های مختلف مشخص کند که چه اتفاقی افتاده است. Gone Home در زمان انتشار مورد ستایش منتقدان قرار گرفت. چندین فروشگاه از این بازی به عنوان نمونه ای از بازی های ویدیویی به عنوان هنر استفاده کردند، زیرا فرمت غیر استاندارد گیم پلی آن پیشرفت صنعت بازی های ویدیویی را به اشکال هنری تر نشان می دهد. به روز ترین نسخه ی کامل از این بازی به صورت فوق فشرده سازی شده از طریق لینک زیر در دسترس شما مشتاقان به تجربه ی آن قرار داده شده تا آن را با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس نصب و اجرا نمائید.

نسخه Build (18637) – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.57GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالای 12 سال.

دارای امتیاز میانگین چشمگیر 86 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
    1.80GHz Processor
CPU
    DX10 Video card with 512MB of VRAM
VGA
2GB RAM
2GB HDD
    Windows 7 SP1 or Higher
OS
DirectX 10 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی