logo.gamebato
سه شهر نمادین، سه داستان حماسی. کلاسیک‌های تعیین‌کننده ژانر سه‌گانه اصلی GTA را که برای نسل جدید به‌روزرسانی شده، اکنون با پیشرفت‌های سراسری از جمله نورپردازی جدید درخشان و ارتقای محیطی، با بافت‌های با وضوح بالا، افزایش فاصله‌های کشش، کنترل‌ها و هدف‌گیری به سبک Grand Theft Auto V، و بسیاری موارد دیگر، که این دنیاهای دوست‌داشتنی را با تمام سطوح جدید جزئیات زنده می‌کند، تجربه کنید.
امتیاز:
3.9/5
سه شهر نمادین، سه داستان حماسی. کلاسیک‌های تعیین‌کننده ژانر سه‌گانه اصلی GTA را که برای نسل جدید به‌روزرسانی شده، اکنون با پیشرفت‌های سراسری از جمله نورپردازی جدید درخشان و ارتقای محیطی، با بافت‌های با وضوح بالا، افزایش فاصله‌های کشش، کنترل‌ها و هدف‌گیری به سبک Grand Theft Auto V، و بسیاری موارد دیگر، که این دنیاهای دوست‌داشتنی را با تمام سطوح جدید جزئیات زنده می‌کند، تجربه کنید.

دانلود بازی Grand Theft Auto: The Trilogy برای PC | گیمباتو

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition مجموعه ای از سه بازی اکشن ماجراجویی در سری Grand Theft Auto در سال 2021 است: Grand Theft Auto III (2001)، Grand Theft Auto: Vice City (2002) و Grand Theft Auto: سن آندریاس (2004). این بازی توسط Grove Street Games توسعه یافته و توسط Rockstar Games منتشر شده است. هر سه بازی بازسازی شده اند، با پیشرفت های بصری و ارتقای گیم پلی. بازی ها دارای شخصیت ها و مکان های مختلف در یک تداوم هستند. Grand Theft Auto III به دنبال قهرمان خاموش کلود در شهر لیبرتی است. Vice City که در سال 1986 اتفاق می‌افتد، تامی ورسیتی، تبه‌کار سابق را در بازی Vice City به نمایش می‌گذارد. و سن آندریاس که در سال 1992 اتفاق می‌افتد، کارل «سی‌جی» جانسون گانگستر را در ایالت خیالی سن آندریاس دنبال می‌کند.

دانلود بازی Grand Theft Auto: The Trilogy برای PC | گیمباتو

توسعه دو ساله بر حفظ ظاهر و احساس بازی های اصلی متمرکز بود. کد فیزیک از نسخه اصلی کپی شده و هوش مصنوعی برای ارتقاء خودکار بافت ها استفاده شده است. تیم توسعه ویژگی‌های متمایز بازی‌های اصلی را بررسی کردند. آن‌ها چندین افکت رنگ‌آمیزی، آب و هوا و نور و همچنین دارایی‌های جدیدی از Grand Theft Auto V (2013) قرض گرفته و اضافه کردند. تیم در هنگام ارتقای طراحی شخصیت ها با توسعه دهندگان اصلی Rockstar North مشورت کرد. قبل از انتشار، نسخه‌های موجود این سه بازی از خرده‌فروشی‌های دیجیتالی از فروش حذف شدند که به انتقاد مخاطبان و روزنامه‌نگاران منجر شد. در پاسخ، Rockstar نسخه های اصلی را در فروشگاه Rockstar بازیابی کرد و دوباره آن ها را قرار داد.

دانلود بازی Grand Theft Auto: The Trilogy برای PC | گیمباتو

راه‌اندازی ویندوز با مشکلاتی در راه‌انداز بازی‌های Rockstar مخدوش شد و آن را به مدت سه روز غیرقابل پخش کرد. بازی نقدهای ضعیفی دریافت کرد. منتقدان عموماً جلوه‌های بصری بهبود یافته، نور ارتقا یافته، کنترل‌های بهبود یافته و مکانیک‌های گیم‌پلی اضافه شده را ستایش کردند، اما از مشکلات فنی، جهت هنری و مدل‌سازی شخصیت ها انتقاد کردند. این بازی یکی از کم امتیازترین بازی‌های سال 2021 بود و در متاکریتیک مورد انتقادات سخت قرار گرفت. Rockstar بابت مشکلات فنی عذرخواهی کرد و از قصد خود برای بهبود بازی از طریق آپدیت ها خبر داد. با وجود عدم موفقیت شرکت صاحب امتیاز این بازی ها در بازسازی با بالاترین کیفیت این بازی ها، اضافه شدن این مجموعه بازی به لیست بازی های موجود در وبسایت گیمباتو ، خالی از لطف نیست. به روز ترین و کامل ترین نسخه ی فوق فشرده سازی شده ی این مجموعه بازی از مسیر لینک های موجود در پائین همین صفحه در دسترس شما مشتاقان آن خواهد بود.

 

نسخه v1.8.36253235 + MULTi13 – DODI Repack
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download
12 2GB Download
13 14.1MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

انجام این بازی فقط به بزرگسالان توصیه شده است.

دارای امتیاز میانگین نه چندان جالب توجه 49 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i7-2700K / AMD Ryzen 5 2600 or better Intel Core i5-6600K / AMD FX-6300 or better CPU
4GB Nvidia GeForce GTX 970 or AMD Radeon RX 570 2GB Nvidia GeForce GTX 760 or AMD Radeon R9 280 VGA
16GB 8GB RAM
45GB 45GB HDD
Windows 10 Windows 10 OS
Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی