logo.gamebato
هنگامی که این بازی برای اولین بار در سال 2002 منتشر شد، Stronghold Crusader با تمرکز بر گیم پلی درگیری و قابلیت پخش مجدد، بیش
امتیاز:
3.9/5
هنگامی که این بازی برای اولین بار در سال 2002 منتشر شد، Stronghold Crusader با تمرکز بر گیم پلی درگیری و قابلیت پخش مجدد، بیش از هر چیز دیگری، تغییری

Stronghold.Crusaders.2.Logo .Banner

Stronghold Crusader 2 دنباله‌ای برای Stronghold: Crusader است که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدیم، «شبیه ساز قلعه» اصلی. پس از 12 سال استرانگولد با موتور سه بعدی جدید و هاوک فیزیک قدرتمند به صحرا باز می گردد. Crusader 2 گیم پلی اعتیاد آور، سریع و شبیه سازی قلعه معتبر بازی اصلی را دوباره به تصویر می کشد.

دانلود بازی Stronghold Crusader 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

این Stronghold جدید، مطابق با ریشه‌های خود، استراتژی بلادرنگ سبک قدیمی را تعریف می‌کند، که RTS و گیم‌پلی شهر سازی را با یکدیگر ادغام می کند. در نقش یک شوالیه صلیبی بی رحم یا مبارز آزادی عربی، باید از مجموعه ای مرگبار از نیروها و تجهیزات محاصره مخرب برای تصمیم گیری در مورد سرنوشت سرزمین های مقدس استفاده کنید. نیروهای خود را به عنوان ریچارد شیردل یا سلطان سوریه در دو کمپین تاریخی تک نفره با رویدادهای پویا مانند گردبادها و ازدحام ملخ ها به نبرد هدایت کنید. با مدیریت اقتصاد بیابانی خود و در دست گرفتن کنترل واحه های حیاتی، به بزرگترین فرمانروا تبدیل شوید.

دانلود بازی Stronghold Crusader 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

Stronghold Crusader II یک بازی استراتژیک در زمان واقعی است که توسط استودیو Firefly، بخشی از سری Stronghold توسعه یافته است. این بازی در 23 سپتامبر 2014 منتشر شد. این دنباله عنوان Stronghold: Crusader در سال 2002 است. اولین نسخه نمایشی گیم پلی در E3 2013 در اختیار خبرنگاران قرار گرفت و اولین تریلر گیم پلی بازی که تصاویر قبل از آلفا را نشان می داد در Gamescom 2013 منتشر شد. هر دو نسخه نمایشی و تریلر چندین جنبه جدید را که بازی به مجموعه معرفی خواهد کرد را به نمایش گذاشت. نیاز به توصیف بیشتر نیست، این بازی که میان ما فارسی زبانان به نام جنگ های صلیبی نیز شناخته می شود، همیشه از محبوبیت و شهرت خوبی میان ما ایرانیان برخوردار بوده است. شما می توانید آخرین و کامل ترین نسخه ی موجود از این بازی رو به صورت فشرده سازی شده و با بالا ترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو از طریق لینک های مستقیم زیر دانلود و نصب نمائید.

 

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی