logo.gamebato
Magic: The Gathering Arena یک بازی آنلاین ماجراجویی فانتزی و جادویی است که سبک کارتی دارد و شما می توانید با استفاده از انرژی خاصی در بازی که مانا نامیده می شود طلسم ها، جادوها و وردها را به رقابت بکشانید. کارت های بازی تنوع زیادی دارند و در بخش آموزشی بازی، شما در صورتی که بازیکن تازه واردی هستید با هوش مصنوعی طرف هستید و می توانید استراتژی های مختلف را امتحان کنید. این بازی با رابط کاربری ساده و موثر هم تحسین گیمرها و هم تحسین منتقدین سایت های PC Gamer و Game Informer را برانگیخته است.
امتیاز:
3.9/5
Magic: The Gathering Arena یک بازی آنلاین ماجراجویی فانتزی و جادویی است که سبک کارتی دارد و شما می توانید با استفاده از انرژی خاصی در بازی که مانا نامیده می شود طلسم ها، جادوها و وردها را به رقابت بکشانید. کارت های بازی تنوع زیادی دارند و در بخش آموزشی بازی، شما در صورتی که بازیکن تازه واردی هستید با هوش مصنوعی طرف هستید و می توانید استراتژی های مختلف را امتحان کنید. این بازی با رابط کاربری ساده و موثر هم تحسین گیمرها و هم تحسین منتقدین سایت های PC Gamer و Game Informer را برانگیخته است.

Magic: The Gathering Arena یک بازی آنلاین ماجراجویی فانتزی و جادویی است که سبک کارتی دارد و شما می توانید با استفاده از انرژی خاصی در بازی که مانا نامیده می شود طلسم ها، جادوها و وردها را به رقابت بکشانید. کارت های بازی تنوع زیادی دارند و در بخش آموزشی بازی، شما در صورتی که بازیکن تازه واردی هستید با هوش مصنوعی طرف هستید و می توانید استراتژی های مختلف را امتحان کنید. یک زمین مستطیل شکل و سبز رنگ با یک میز که در طرف مقابل آن رقیب شما قرار دارد و در سمت چپ هر نفر، کارت ها قرار گرفته اند. در هر دور بازی شما با خواندن طلسم های خاصی بر کارت ها می توانید از خود در برابر دشمن دفاع یا حمله کنید. می توانید چندین حالت بازی مانند Draft و Brawl را امتحان کنید و با استفاده از تزئینات و آواتار یک حساب مجازی برای خود بسازید.

دانلود بازی Magic: The Gathering Arena برای PC | گیمباتو

قوانین این بازی مانند دیگر بازی های کارتی است که در آن بازیکن از کارتهای زمینی استفاده می کند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و جادوگران خاص خود را احضار می کنند. این کارتها یا دفاعی هستند یا تهاجمی. 15 دسته کارت در این بازی وجود دارد. گیم پلی بازی به چند شکل در دسترس است و شما می توانید پنج مورد را انتخاب کنید. این بازی برای دو نفر طراحی شده است و سبک هایی از بازی وجود دارد که می توانید با کمی بررسی آن را بصورت تک نفره تغییر دهید. با وجود انبوه نمادها، قوانین و صفحه‌های منوی خارج از بازی، تقریباً همه چیز به سرعت معنا پیدا می‌کند. برای انجام این بازی نیازی به کلیک و پیمایش منو نیست. طراحان Arena شاید با الهام از رویکرد Hearthstone یک لایه تعاملی مینیمالیستی بر روی پیچیدگی بازی اصلی ایجاد کرده‌اند و این یک رویکرد بسیار هوشمندانه است.

دانلود بازی Magic: The Gathering Arena برای PC | گیمباتو

Arena شبیه جادو است این مهمترین چیزی است که این نسخه می تواند به آن دست یابد. اگر هرگز بازی کارتی انجام نداده ایید Arena هنوز هم یکی از خوشایندترین نقاط ورود به یک بازی کارتی فوق العاده خیره کننده است. فرمت بازی ویدیویی نیز کمک می کند تا بازی را کمی آسان تر شروع کنید. Arena بسیاری از رابط کاربری و ارائه خود را از Hearthstone قرض گرفته است که کاملاً به نفع آن است. دو چیز اصلی در مورد بازی فانتزی Magic وجود دارد یکی این است که به گیمر این امکان را می دهد که در واقع محیط جادویی را کشف و تجربه کند.

دانلود بازی Magic: The Gathering Arena برای PC | گیمباتو

 نیاز به نمایش اخلاق و زیبایی شناسی هر یک از پنج رنگ مانا آنها را مجبور می کند تا به طور مداوم تنظیمات متنوع و قانع کننده ای ایجاد کنند،  چیزی که نشان دهنده یک سابقه طولانی از ارائه تنظیمات فانتزی منحصر به فرد و جذاب باشد. وقتی به آن همه هنر زیبا روی هر یک از کارت ها نگاه می کنم، فقط می خواهم در آنها غوطه ور شوم و آن دنیاها را از نزدیک تجربه کنم. این بازی با رابط کاربری ساده و موثر هم تحسین گیمرها و هم تحسین منتقدین سایت های PC Gamer و Game Informer  را برانگیخته است و تجربه این بازی را به همه توصیه کرده اند. همین حالا می توانید این بازی را بصورت رایگان از گیمباتو دانلود کنید.

نسخه Backup 20th Sep 2020
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.87GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

دارای امتیاز 4.6 از 5 در اپ استور.

دارای امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی.

این داده ها مختص به بک آپ بازی می باشند و انجام بازی رایگان است.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core2 Quad Q9300 @ 2.50GHz AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5600+ or Equivalent CPU
GeForce GTX 560 1024 MB GeForce GTX 8800 or Equivalent 768 MB VGA
4GB 2GB RAM
4GB 4GB HHD
Windows 10 Windows 7 OS
software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی