دانلود بازی Rez Infinite برای کامپیوتر
Rez Infinite یک بازی در ژانر تیراندازی و موزیکال است که توسط United Game Artists توسعه یافته و توسط سگا برای Dreamcast و PlayStation 2 و مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. این بازی در سال 2001 در ژاپن و سپس در سال 2002 در ایالات متحده و اروپا منتشر شد. پس از سفر یک هکر به یک سیستم هوش مصنوعی ناکارآمد، بازی بازیکنان را قادر می سازد که آواتار خود را کنترل کنند و دشمنان متعددی را از بین ببرند. گیم پلی بازی و ضربات پرتابه با موسیقی همگام شده و دارای بازخورد ارتعاشی برای کنترلرهای مختلف است که هدف آن ایجاد حس واقعی بازی است. این بازی کامیپوتر به دلیل موسیقی، گیم پلی و گرافیکش با فروش کم، اما با استقبال شدید منتقدان مواجه شد، هرچند که چندین منتقد کمبود محتوا را مقصر دانستند. همچنین چندین نامزدی جوایز صنعت را دریافت کرد و به عنوان یکی از بهترین عناوین Dreamcast به یادگار مانده است.
Rez یک بازی ویدیویی است که مکانیک های سبک بازی موسیقی و شوترهای ریلی مانند Panzer Dragoon را ترکیب می کند. گیمر نقش هکری را بر عهده می گیرد که به یک هوش مصنوعی ناکارآمد نفوذ می کند و با ویروس ها و برنامه های امنیتی خراب مبارزه می کند. از بین بردن گره های داده در هر سطح بازی تیراندازی کامپیوتر «سطح لایه» را تا حداکثر 10 افزایش میدهد. دستیابی به امتیاز 100% برای چهار منطقه اول بازی، قفل منطقه 5 را باز می کند.
کاراکتر بازیکن می تواند شش حالت در سطوح مختلف قدرت داشته باشد، که قفل هفتم برای منطقه 5 باز شده است. بازیکن بازی را به طور پیش فرض در سطح 01 شروع می کند. پس از آسیب دیدن، بازیکن به فرم قبلی منتقل می شود. پایین ترین سطح ممکن، سطح 00 است، و اگر دوباره در این حالت ضربه بزنید، بازی به پایان می رسد. گیمر با استفاده از گره های پیشرفت که پس از نابودی تعداد معینی از دشمنان ظاهر می شوند، سطح خود را بالا می برد. گره های پیشرفت و گره های پیشرفت X3 وجود دارند که سه نوار را در سطح سنج پر می کنند. بازیکن همچنین می تواند تا چهار گره Overdrive را جمع آوری کند و حملات پاکسازی خودکار صفحه را آغاز می کنند.
در طول بازی، بازیکن از یک سطح روی ریل می گذرد و به صورت دستی یک موشک انداز قفل شده را تا هشت هدف قرار می دهد. همانطور که دشمنان را ساقط می کند، ضربه به طور خودکار با آهنگ پس زمینه همگام می شود تا لایه های موسیقی اضافی در هر سطح ایجاد شود. عکس ها را می توان از طریق بازخورد ارتعاشی کنترل کننده به بازیکن بازگرداند. هر منطقه به یک جنگ ختم می شود. باس ها بسته به تعداد دشمنانی که در لایه های قبلی بازی کشته شده اند، در سختی تقسیم بندی می شوند.
پیشرفت در بازی، نواحی و حالت های اضافی از جمله حالت اکتشاف بدون دشمن، حمله امتیازی، و بخش رئیس را باز می کند. تکمیل هر منطقه با تجزیه و تحلیل (دسترسی به گره های داده)، Shot Down (دشمنان از بین رفته) و موارد پشتیبانی (گره های پشتیبانی جمع آوری شده) امتیاز می یابد. هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از گیمباتو دریافت نمایید.