logo.gamebato
بازی 2064: Read Only Memories در ژانر ماجراجویی سایبرپانک است که داستان بازی در فصل کریسمس سال 2064 در نئو سان فرانسیسکو، کالیفرنیا اتفاق می افتد. Parallax خطی از محصولات به نام «مدیران روابط و سازمانی» ایجاد کرده است، خطی از روبات‌ های دستیار شخصی که از گوشی‌ های هوشمند و رایانه‌ ها پیشی گرفته‌ اند. بازیکن نقش یک روزنامه نگار را بر عهده می گیرد که سعی دارد دوست ربوده شده آنها و مهندس پارالکس هیدن وبر را ردیابی کند
امتیاز:
3.9/5
بازی 2064: Read Only Memories در ژانر ماجراجویی سایبرپانک است که داستان بازی در فصل کریسمس سال 2064 در نئو سان فرانسیسکو، کالیفرنیا اتفاق می افتد. Parallax خطی از محصولات به نام «مدیران روابط و سازمانی» ایجاد کرده است، خطی از روبات‌ های دستیار شخصی که از گوشی‌ های هوشمند و رایانه‌ ها پیشی گرفته‌ اند. بازیکن نقش یک روزنامه نگار را بر عهده می گیرد که سعی دارد دوست ربوده شده آنها و مهندس پارالکس هیدن وبر را ردیابی کند

دانلود بازی 2064: Read Only Memories برای ویندوز

2064: Read Only Memories یک بازی ماجراجویی سایبرپانک است که توسط MidBoss ساخته شده است. این عنوان در ابتدا بر روی پلتفرم‌ های کامپیوتری با عنوان Read Only Memories در اکتبر 2015 منتشر شد و بعداً این عنوان همزمان با انتشار پلی‌ استیشن 4 در ژانویه 2017 به‌روزرسانی شد. این بازی به شدت از Snatcher، Rise of the Dragon، Gabriel Knight و دیگر بازی های ماجراجویی دهه 1980 و 1990 الهام گرفته شده است.

داستان بازی در فصل کریسمس سال 2064 در نئو سان فرانسیسکو، کالیفرنیا اتفاق می افتد. Parallax خطی از محصولات به نام «مدیران روابط و سازمانی» ایجاد کرده است، خطی از روبات‌ های دستیار شخصی که از گوشی‌ های هوشمند و رایانه‌ ها پیشی گرفته‌ اند. بازیکن نقش یک روزنامه نگار را بر عهده می گیرد که سعی دارد دوست ربوده شده آنها و مهندس پارالکس هیدن وبر را ردیابی کند. تورینگ، که مخلوق هیدن و اولین ماشین خردمند جهان است، به آنها کمک می کند، روباتی که خود را اصلاح می کند و می تواند از نظر عاطفی یاد بگیرد و رشد کند.

دانلود بازی 2064: Read Only Memories برای کامپیوتر | گیمباتو

در اوایل صبح روز 21 دسامبر، تورینگ به آپارتمان روزنامه نگار نفوذ می کند و فاش می کند که هیدن توسط مهاجمان ناشناس ربوده شده است. این دو شروع به جستجو می کنند و توسط افراد محلی TOMCAT (یک هکر و همکار هیدن)، Lexi Rivers (یک کارآگاه پلیس)، و Jess Meas (یک وکیل) به آنها کمک می کنند. تورینگ و روزنامه‌ نگار در حین بازرسی از آپارتمان هیدن مورد حمله قرار می‌ گیرند و در نهایت با دکتر یانیک فیرلایت که مدیر عامل سابق ناراضی Parallax است آشنا می‌ شوند. پس از اینکه هدایت او به گروه فعال «انقلاب انسانی» خالی شد، TOMCAT در شبکه Parallax جستجو می‌ کند و فیلم‌ های دوربین امنیتی رمز گذاری‌ شده را کشف می‌ کند که نشان می‌ دهد هیدن به قتل رسیده است.

دانلود بازی 2064: Read Only Memories برای کامپیوتر | گیمباتو

در این بازی ماجراجویی کامپیوتر بسته به اینکه بازیکن با موفقیت کد منبع تورینگ و وضعیت رابطه بازیکن با تورینگ را ضبط کرده باشد، بازی به چهار پایان تقسیم می شود. در پایان All Good Things، تورینگ با موفقیت Big Blue را لغو می‌ کند و همه رام‌ ها صبح‌ ها پچ را دانلود می‌ کنند و به همان سطح هوشیاری Turing می‌ رسند. اگر این پایان به دست آید، بازی به یک فصل بی پایان پس از بازی ادامه می دهد. در پایان The Sacrifice، گروه به همان هدف عاقل بودن برای همه رام‌ ها دست می‌ یابد، اما سخت‌ افزار تورینگ توسط دکر در مبارزه قبلی بسیار آسیب دیده بود و تورینگ پس از فرآیند آپلود می‌ میرد. در A New Blue، تورینگ از رفتار ضعیف بازیکن ناراضی است و قبل از آپلود نقشه خود را فاش می کند. تورینگ در عوض عقده شخصیتی خود را به Big Blue منتقل می‌ کند، شکل فیزیکی آن‌ ها را بی‌ جان رها می‌ کند و به خود قدرت مطلق را می‌ دهد، و روابط خود را با انسان‌ هایی که قبلاً با آنها همسو بودند قطع می‌ کند. در Complicity، تورینگ متقاعد نشده است که آنها کار درست را انجام می‌ دهند و می‌ ترسند برای هدف بمیرند، ماموریت را در آخرین لحظه لغو می‌ کنند و بازیکن را به زندگی با TOMCAT رها می‌ کنند. شما علاقمندان به این سبک از بازی های کامپیوتری می توانید این بازی را به صورت رایگان از گیمباتو دانلود کنید. با ما همراه باشید.

دانلود بازی 2064: Read Only Memories برای کامپیوتر | گیمباتو

نسخه TinyIso
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.05GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای افراد زیر 16 سال مناسب نمی باشد

دارای امتیاز 80 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
2.0Ghz with SSE2 instruction support CPU
Direct X or Open GL 2.0 compatible card VGA
1GB RAM
1000MB HHD
Windows 7 Windows XP OS
software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی