logo.gamebato
داستان بازی پیرامون چند شخصیت روایت می شود که در راس آنها داناوان قراردارد که کار او دادن نوشیدنی های مختلف به مهمان ها بر اساس حالات روحی شان می باشد. حس و حال مرموز بازی را می توان نقطه قوت آن دانست، و در آن ربات ها نقش مهمی دارند. هر شرکت در پی ساخت ربات های پیشرفته تر است، ربات هایی که بتوانند بهتر انسان را درک کند و شبیه انسان ها باشند.
امتیاز:
3.9/5
داستان بازی پیرامون چند شخصیت روایت می شود که در راس آنها داناوان قراردارد که کار او دادن نوشیدنی های مختلف به مهمان ها بر اساس حالات روحی شان می باشد. حس و حال مرموز بازی را می توان نقطه قوت آن دانست، و در آن ربات ها نقش مهمی دارند. هر شرکت در پی ساخت ربات های پیشرفته تر است، ربات هایی که بتوانند بهتر انسان را درک کند و شبیه انسان ها باشند.

دانلود بازی The Red Strings Club برای کامپیوتر

The Red Strings Club یک بازی در سبک ماجراجویی و خشونت آمیز است که در سال 2018 و توسط استودیو Deconstructeam توسعه یافته است. این بازی داستانی عالی را در جهان سایبرپانکی روایت می کند که شیفته شخصیت های آن خواهید شد. سایبرپانک یکی از زیر سبک های داستان های علمی تخیلی است که بر فن آوری های پیشرفته مانند فن آوری رایانه، ارتباطات، سایبرنتیک و هوش مصنوعی و شرکت های غول آسا اشاره دارد. داستان بازی پیرامون چند شخصیت روایت می شود که در راس آنها داناوان قرار دارد که کار او دادن نوشیدنی های مختلف به مهمان ها بر اساس حالات روحی شان می باشد. حس و حال مرموز بازی را می توان نقطه قوت آن دانست، و در آن ربات ها نقش مهمی دارند. هر شرکت در پی ساخت ربات های پیشرفته تر است، ربات هایی که بتوانند بهتر انسان را درک کند و شبیه انسان ها باشند.

دانلود بازی The red strings club برای کامپیوتر | گیمباتو

ماجرا از آنجا شروع می شود که یک ربات پیشرفته نزد داناوان می رود و از او می خواهد یک نوشیدنی به او بدهد. داناوان با بررسی حالات روحی این ربات پی به اهداف شوم سازنده آن می برد و از اینجا به بعد شخصیت های بازی تصمیمی می گیرند به داخل این تشکیلات نفوذ کنند. جدی بودن داستان این بازی انیمیشنی و مرموز را به بازی کاراگاهی شبیه کرده است که در آن شما با صحبت با کاراکترهای مختلف به سرنخ های مختلف و قطعات گم شده پازل داستان را یکی یکی پیدا می کنید و به راز داستان پی خواهید برد. توجه به دیالوگ ها در این بازی کامپیوتر بسیار مهم است و این بازی از نظر شخصیت پردازی بسیار فوق العاده عمل کرده است. بطوری که شما با مشتریانی که نزد داناوان می ایند حس همزاد پنداری، ترحم  و نفرت پیدا خواهید کرد. گیم پلی این بازی هم حرف هایی برای گفتن دارد که در این مورد علاوه بر دیالوگ های شخصیت ها می توان به ساخت نوشیدنی بر اساس حالت روحی هر فرد اشاره کرد.

دانلود بازی The red strings club برای کامپیوتر | گیمباتو

به مرور با بیشتر شدن نوشیدنی ها، چالش های جدیدی پیش روی شما قرار می گیرد که به بازی تنوع زیادی می بخشد. این بازی بیشتر از 4 ساعت طول نخواهد کشید و گرافیک پیکسلی آن از نظر هنری کیفیت مناسبی دارد که در آن سازندگان این بازی ماجراجویی کامپیوتر توانسته اند شخصیت ها و محیط های محدود بازی را به شکل مطلوبی طراحی کرده و آن را با موسیقی خوبی همراه کنند. هر چقدر معماهای داستان چند لایه باشند بیشتر متوجه می شوید که تصمیم گیری در این بازی چقدر مهم است. The red strings club یک ماجراجویی عمیق در مورد شخصیت هایی است که خودشان را برای رسیدن به اهدافشان به خطر می اندازند. چیزی که این بازی را جذاب تر می کند محیط دوبعدی آن است که برای بازی و گشت و گذار بسیار لذت بخش است. شخصیت های چند لایه این بازی باعث می شود که علاقه مند به حرف زدن با آنها و گوش دادن به درد دلشان شوید.

دانلود بازی The red strings club برای کامپیوتر | گیمباتو

گاهی لازم است بازی را متوقف کند و به تفکر درباره انگیزه شخصیت ها بپردازید. طراحی سناریو و مکان های این بازی به قدری جذاب و دلنشین است که دل کندن از آن برای گیمر به شدت سخت خواد بود. در مجموع این بازی از نظر خط داستانی در سطح بالایی قرار دارد و برای لذت بردن از آن لازم است با صبر و حوصله بازی را دنبال کنید. گیم پلی سرگرم کننده این بازی می تواند آن را به یک تجربه چند ساعته لذت بخش برای شما تبدیل کند. اگر از علاقه مندان به این سبک بازی ها هستید می توانید این بازی را بصورت رایگان از گیمباتو دانلود و ساعاتی را بدور از هیاهوی زندگی به آن مشغول شوید.

نسخه GOG 18056
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 200MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای افراد زیر 7 سال مناسب نمی باشد

دارای امتیاز میانگین 80 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Pentium D 915 (2800 MHz), AMD Athlon 64 4000+ (2600 MHz) or equivalent CPU
GeForce 7600GS (256 MB) or Radeon HD 2600 PRO (256 MB) VGA
1GB RAM
400MB HHD
Windows 7/8.1/10 x64 OS
software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی