logo.gamebato
Neverwinter Nights 2 دنباله ای بر بازی نقش آفرینی پرفروش و تعریف کننده ی ژانر شرکت BioWare Corp است که در دنیای محبوب Dungeons &
امتیاز:
3.9/5
Neverwinter Nights 2 دنباله ای بر بازی نقش آفرینی پرفروش و تعریف کننده ی ژانر شرکت BioWare Corp است که در دنیای محبوب Dungeons & Dragons Forgotten Realms ساخته شده

دانلود بازی Neverwinter Nights 2 برای پی سی | گیمباتو

Neverwinter Nights 2 به صورت سوم شخص از منظری از بالا به پایین پخش می شود، جایی که بازیکن کنترل یک قهرمان و Party همراه او را بر عهده دارد. به عنوان یک بازی ویدئویی نقش آفرینی بر اساس مجموعه قوانین Dungeons & Dragons 3.5، بازیکنان یک شخصیت بازیکن را مطابق با قوانین خلق شخصیت Dungeons & Dragons می سازند که شامل انتخاب نژاد و کلاس و سپس اختصاص امتیاز مهارت می شود. شانزده نژاد و دوازده کلاس در بازی در دسترس هستند، از جمله Rogue و جادوگر، و همچنین هفده کلاس اضافی قابل باز شدن.

دانلود بازی Neverwinter Nights 2 برای PC | گیمباتو

Neverwinter Nights 2 از سیستم d20 استفاده می‌کند که در Dungeons & Dragons معرفی شده است، که در آن از دای رول یا عدد تصادفی برای تعیین احتمال و اثربخشی هر عمل، از جمله حملات و پرتاب‌های صرفه‌جویی استفاده می‌شود. شخصیت بازیکن می تواند در طول مبارزات انتخاباتی همراهان خود را جذب کند و ممکن است با حداکثر سه نفر از آنها یک مهمانی تشکیل دهد. اعضای Party را می توان مستقیماً توسط بازیکن کنترل کرد یا به آنها دستور داد که چگونه در مبارزه رفتار کنند.

دانلود بازی Neverwinter Nights 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

Neverwinter Nights 2 یک بازی نقش آفرینی کامپیوتری می باشد که توسط Obsidian Entertainment توسعه یافته و توسط Atari Interactive منتشر شده است. این دومین قسمت از سری Neverwinter Nights است و دنباله ای بر Neverwinter Nights از BioWare است که بر اساس بازی نقش آفرینی رومیزی فانتزی Dungeons & Dragons ساخته شده است. Neverwinter Nights 2 از اقتباسی از قوانین Dungeons & Dragons 3.5 استفاده می کند. بازیکنان با استفاده از قوانین خلق شخصیت‌هایی که در بازی Dungeons & Dragons یافت می‌شوند، شخصیت‌های بازیکن را برای نشان دادن خود در بازی ایجاد می‌کنند. به روز ترین و کامل ترین نسخه از این بازی کلاسیک محبوب را می توانید با استفاده از لینک های مستقیم دانلود مندرج در قسمت دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده سپس به آسانی نصب و اجراء نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی