logo.gamebato
Stellar Tactics یک بازی نقش‌آفرینی علمی تخیلی است که شامل نبردهای زمینی نوبتی، کاوش در فضا، شخصی‌سازی عمیق شخصیت‌ها و یک جهان زنده عظیم با
امتیاز:
3.9/5
Stellar Tactics یک بازی نقش‌آفرینی علمی تخیلی است که شامل نبردهای زمینی نوبتی، کاوش در فضا، شخصی‌سازی عمیق شخصیت‌ها و یک جهان زنده عظیم با بیش از 160000 سیستم ستاره‌ای

دانلود بازی Stellar Tactics برای پی سی | گیمباتو

در Stellar Tactics یک تیم از مزدوران فضایی بسازید و با بیش از 160000 سیستم ستاره ای جهان وسیعی را کاوش کنید. تیم خود را در نبردهای زمینی نوبتی با نیروهای جهش یافته و متخاصم هدایت کنید. پیشرفت شخصیت بدون کلاس و 240 امتیاز، امکان سفارشی‌سازی نامحدود را فراهم می‌کند. اعضای تیم خودتان را برای امور مختلف تخصصی کنید یا بر تمام مهارت های اسلحه مسلط شوید. هزاران دنده که با فناوری نانو و قطعات اجزا قابل ارتقا هستند. اکثر اقلام را می توان برای خدمه و کشتی های شما ساخت که سیستم تجهیزات را بسیار انعطاف پذیر می کند.

دانلود بازی Stellar Tactics برای PC | گیمباتو

Stellar Tactics یا تاکتیک‌های ستاره‌ای که نوستالژی، هیجان و شگفتی بازی‌های RPG کلاسیک را برمی‌گرداند، شما را با روایتی قانع‌کننده، نبرد زمینی مبتنی بر جوخه استراتژیک عمیق، و اکتشاف فضای باز در فضای باز، شما را به وجد می‌آورد. برای زنده ماندن، باید مهارت های تیم خود را بسازید و مهمانی ها و کشتی های خود را با بهترین سلاح ها، زره ها و تجهیزاتی که می توانید پیدا کنید مجهز کنید. با 10000 بخش، ده‌ها هزار منظومه شمسی و میلیون‌ها سیاره برای کشف، می‌توانید ساعت‌های بی‌شماری را صرف کاوش، مبارزه، تجارت، و ایجاد یک مهمانی از کهنه‌کاران کارکشته کنید که می‌توانند بر چالش‌های اعماق فضا مسلط شوند.

دانلود بازی Stellar Tactics برای کامپیوتر | گیمباتو

Stellar Tactics یک بازی جهان باز برای کامپیوتر است که بر آزادی کامل تمرکز دارد. یک خدمه جمع کنید و با سرعت خود کاوش کنید. یک تاجر، شکارچی فضل، دزد دریایی، متخصص اسلحه و یا یک هکر باشید. کالاها را تجارت کنید، اقلام صنایع دستی بخرید، کشتی‌های جدید بخرید، سیارک‌ها را استخراج کنید، در ماموریت‌های گروهی شرکت کنید، پایگاه‌های زمینی پنهان، غارها، هجوم‌های جهش یافته را کاوش کنید و خدمه خود را به هر نحوی که می‌خواهید بسازید. به روز ترین نسخه ی منتشر شده از Early Access این بازی را می توانید با بالاترین سرعت ممکن از سرور های وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به سهولت به نصب و اجراء آن بر روی کامپیوتر شخصی خودتان بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی