شما هارونا هستید، یک کوئستور متولد شده با توانایی وارد شدن به یک بعد مرموز: فولد. در تلاش برای کسب دانش پنهان قدرتمند، او باید
شما هارونا هستید، یک کوئستور متولد شده با توانایی وارد شدن به یک بعد مرموز: فولد. در تلاش برای کسب دانش پنهان قدرتمند، او باید یاد بگیرد که بر قدرت

دانلود بازی Unknown 9: Awakening برای کامپیوتر | گیمباتو

شما در بازی Unknown 9: Awakening کنترل زنی به اسم Haroona را بر عهده می گیرید. شخصیت شما در این بازی عضو یک سازمان به اسم Unknown 9 می باشد که وظیفه این سازمان بررسی وقایع ماوراطبیعی می باشد. شما باید از قابلیت های منحصر به فرد خود برای حل معماها و پازل ها استفاده بکنید تا یک داستان بسیار رازآلود را حل کنید. داستان بازی به جستجوی هویتی می‌پردازد که هارونا از آن بی‌خبر است و در این مسیر، او باید با موجودات و شخصیت‌های مختلفی ملاقات کند، معماها را حل کند و برخی از قدرت‌های ناشناخته‌اش را درک کند.

Unknown 9 Awakening.banner2

یکی از نکات بسیار خوب این بازی شخصیت اصلی آن یعنی Haroona می باشد, زیرا در این مسیری که با هم طی می کنید بسیار با او همذات پنداری می کنید و از جنبه های مختلف می توانید آن را درک کنید. هارونا می‌تواند از توانایی‌های خاصی استفاده کند که به او اجازه می‌دهد با محیط و دشمنان تعامل کند. این قدرت‌ها شامل قابلیت دیدن یا تعامل با دنیای ماوراء طبیعی هستند. داستان بازی به بررسی جستجوی هویت و کشف خود می‌پردازد که این موضوع عاطفی و عمیق به داستان بازی جذابیت ویژه‌ای می‌بخشد. بازی Unknown 9: Awakening یک بازی در ژانر مخفی کاری برای کامپیوتر می باشد و گیم پلی آن ترکیبی از معماها، مبارزات و تعاملات مختلف با شخصیت‌ها که به بازیکنان اجازه می‌دهد تجربه‌ای متنوع و چالش‌برانگیز داشته باشند. و در آخر جذاب ترین قسمت این بازی توانایی تعامل با محیط می باشد و طراحی محیط به گونه‌ای است که بازیکنان را ترغیب به تعامل با اشیاء و عناصر دنیای بازی می‌کند، که هم به پیشبرد داستان و هم حل معماها کمک می‌کند.

Unknown 9 Awakening.banner3

بازی کامپیوتری Unknown 9: Awakening توسط استدیو بازی سازی Reflector Entertainment Ltd ساخته شده است و این اولین بازی این کمپانی بازی سازی می باشد. بر خلاف استدیو سازنده این بازی , استدیو عرضه کننده این بازی (BANDAI NAMCO Entertainment Inc) کارنامه بسیار بسیار درخشانی دارد و خیلی از بازی های AAA سال های گذشته را به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , ماجراجویی , رازآلود , مخفی کاری , مبارزه ای , سوم شخص می باشد. این بازی اصلا مورد استقبال گیمرها قرار نگرفت و منتقدان نیز نمره متوسطی به این بازی داده اند. شخصیت اصلی این بازی یعنی هارونا بازیگر معروف سریال Witcher یعنی Anya Chalotra می باشد که در این بازی ویدیویی ایفای نقش کرده است. شما دوستان عزیز اگر با خوندن مطالب بالا مانند بنده وسوسه شدید که این بازی را امتحان کنید می توانید از سرورهای بسیار قدرتمند گیمباتو بالا بالاترین سرعت ممکن این بازی را دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را نصب و اجرا بکنید , و رازهای درون این بازی را یکی یکی کشف کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی