Marvel’s Wolverine به‌ روزرسانی جدید PS5 Pro را از Insomniac دریافت می‌ کند

Marvel's Wolverine به‌ روزرسانی جدید PS5 Pro را از Insomniac دریافت می‌ کند

استودیو Insomniac Games به‌ روزرسانی جدیدی را در رابطه با بازی Wolverine ارائه کرده است. این استودیو بازی سازی قصد دارد از فناوری PS5 Pro برای ارائه نسخه های بهبود یافته بازی های حال و آینده خود استفاده کند.

به گفته پلی استیشن، مایک فیتزجرالد، مدیر فناوری اصلی Insomniac، درباره نحوه استفاده از PS5 Pro برای بازی‌ های آن، از جمله Marvel’s Wolverine صحبت کرد. او گفت: «در Insomniac Games، ما چهار بازی را برای پلی‌ استیشن 5 منتشر کرده‌ ایم و هیجان‌ زده هستیم که هر چهار بازی را برای استفاده از قابلیت‌ های جدید موجود در PS5 Pro بهبود می‌ دهیم. «بازیکنان Marvel’s Spider-Man Remastered، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ، Ratchet & Clank: Rift Apart و Marvel’s Spider-Man 2 یک حالت پیش فرض عملکرد حرفه ای جدید را پیدا خواهند کرد که با وضوح 4K و ویژگی های ردیابی از یکدیگر تلفیق می شود. یعنی حالت Fidelity با سرعت 60 فریم در ثانیه حالت Performance.

Marvel's Wolverine به‌ روزرسانی جدید PS5 Pro را از Insomniac دریافت می‌ کند

کارگردان Insomniac ادامه داد: «این‌ ها تجربیات باورنکردنی هستند که می‌ دانیم طرفداران آن را دوست خواهند داشت، و ما هیجان‌ زده هستیم که زمان بیشتری را صرف یافتن راه‌های جدیدی بکنیم که بتوانیم از PS5 Pro در این عناوین موجود و بازی‌ های آینده مانند Marvel’s Wolverine استفاده کنیم.» این به‌ روزرسانی ملموس‌ ترین اطلاعاتی است که سازنده در مورد بازی از زمان معرفی آن در سال 2021 فاش کرده است. هک سال گذشته که Insomniac متحمل شد، فیلم‌ های اولیه توسعه را فاش کرد، که سازنده تأیید کرد روی کار روی بازی Wolverine تأثیری نداشته است. اطلاعات کمی درباره Marvel’s Wolverine به جز این بازی که در دنیای Marvel’s Spider-Man جریان دارد، در دست نیست.

Marvel’s Spider-Man 3 ممکن است در حال توسعه باشد

گزارش شده است که Insomniac در حال آماده شدن برای شروع ساخت سومین قسمت از سری بازی های ویدیویی موفق سونی Spider-Man است. طبق گفته GamingLeaksAndRumors، الزامات توسعه‌ دهنده در فهرست شغلی انیماتور ارشد گیم‌ پلی در Greenhouse.io نشان می‌ دهد که Insomniac ممکن است Marvel’s Spider-Man 3 را در دست تولید داشته باشد.

Marvel's Wolverine به‌ روزرسانی جدید PS5 Pro را از Insomniac دریافت می‌ کند

این افشاکننده نشان می‌ دهد که اگرچه به کار گیری یک انیماتور با تجربه گیم‌ پلی می‌ تواند برای یک DLC شایعه شده Venom باشد، اما این احتمال وجود دارد که برای قسمت بعدی سری مرد عنکبوتی مارول باشد. Marvel’s Spider-Man 2 در 20 اکتبر 2023 برای پلی استیشن 5 عرضه شد و مورد تحسین گسترده قرار گرفت و از روایت، شخصیت پردازی و گیم پلی آن ستایش شد. این بازی در حال حاضر پرفروش ترین بازی پلی استیشن 5 است و تا آوریل 2024 بیش از 11 میلیون نسخه فروخته شده است. بازی Marvel’s Wolverine از Insomniac Games در حال حاضر در حال توسعه است. گیمباتو منبع دانلود جدیدترین بازی ها و بروزترین اخبار دنیای گیم می باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی