بازی Total War: Three Kingdoms در ژانر استراتژیک و جنگی است که جدیدترین سری از مجموعه توتال وار به شمار می آید. داستان این بازی
بازی Total War: Three Kingdoms در ژانر استراتژیک و جنگی است که جدیدترین سری از مجموعه توتال وار به شمار می آید. داستان این بازی به این صورت است که

دانلود بازی Total War: Three Kingdoms برای کامپیوتر

Total War: Three Kingdoms یک بازی ویدئویی در ژانر استراتژی و جنگی است که توسط Creative Assembly توسعه یافته و توسط سگا منتشر شده است. این نسخه از بازی جنگی کامپیوتر توتال وار به عنوان جدیدترین سری از مجموعه توتال وار در 23 می 2019 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد.

دانلود بازی TOTAL WAR: THREE KINGDOMS برای PC | گیمباتو

بازی Total War: Three Kingdoms مانند پیشینیان خود یک بازی تاکتیکی استراتژی نوبتی است. در دوره سه پادشاهی بازیکنان کنترل یکی از دوازده جناح بازی را در دست دارند، که باید جناح های دیگر را از بین ببرند، چین را متحد کنند و حاکم نهایی آن شوند. این جناح ها توسط جنگ سالارانی مانند کائو کائو، لیو بی و سان کوان رهبری می شوند. در نبردهای محاصره، بازیکنان هم واحدهای پیاده نظام و هم سواره نظام را فرماندهی می کنند. تمام واحدهای موجود در بازی به گروه‌ های مختلف تقسیم می‌ شوند که هر کدام توسط یک ژنرال قدرتمند رهبری می‌ شوند. بازیکن می‌ تواند همزمان حداکثر سه ژنرال را به همراه سه ژنرال ذخیره در میدان نبرد مستقر کند، و بازیکنان فقط به واحدهایی دسترسی خواهند داشت که ژنرال‌ ها می‌ توانند آنها را جذب کنند.

دانلود بازی TOTAL WAR: THREE KINGDOMS برای PC | گیمباتو

در این بازی استراتژیک کامپیوتر از مجموعه Total War زمانی که تمام ژنرال های متخاصم کشته شوند یا نقطه مرکزی شهر تصرف شود، بازیکن در نبرد محاصره پیروز می شود. این ژنرال ها که می توانند جداگانه از سربازانشان فرماندهی شوند، دارای تجهیزات جانبی منحصر به فردی هستند که پس از کشته شدن می توانند غارت شوند. ژنرال ها می توانند در یک دوئل یک در مقابل یک شرکت کنند که با مرگ یا فرار یکی از آنها به پایان می رسد. هر ژنرال دارای طبقات و تخصص های متفاوتی است و به واحدهای خود علاقه مندان فعال و غیرفعال می دهد. این تیم مفهوم “گوانکسی” را به بازی معرفی می کند که در آن هر ژنرال ارتباطات و روابط اجتماعی را با شخصیت های دیگر ایجاد می کند. با در نظر گرفتن مفاهیمی مانند “تعهدات، تعهدات متقابل و اعتماد” به عنوان فضایل مهم، این ژنرال ها شخصیت ها و خواسته های منحصر به فردی دارند که بازیکنان باید به آنها پاسخ دهند. اگر خواسته های آنها برآورده نشود، رتبه شادی آنها کاهش می یابد و این ممکن است عواقب مختلفی برای بازیکنان به همراه داشته باشد. برخلاف بازی‌ های قبلی Total War که در آن شخصیت‌ ها به ندرت با یکدیگر تعامل دارند، ژنرال‌ هایی که در بازی حضور دارند به طور فعال با شخصیت‌ هایی که در طول کمپین با آنها ملاقات می‌ کنند، ارتباط برقرار می‌ کنند. این یک لایه استراتژیک به بازی اضافه می کند که در آن بازیکنان باید قبل از هر تصمیمی این کلیات را درک کنند.

دانلود بازی TOTAL WAR: THREE KINGDOMS برای PC | گیمباتو

این بازی کامپیوتر دارای دو حالت بازی است. حالت اول، “عاشقانه” بر اساس رمان عاشقانه سه پادشاهی است که در آن ژنرال ها دارای قدرتی تقریبا مافوق بشری هستند. حالت دیگر، “Records” بر اساس رکوردهای سه پادشاهی، نسخه معتبرتری از لحاظ تاریخی ارائه می دهد. در Records، ژنرال‌ ها اختیارات خود را حذف می‌ کنند و دیگر نمی‌ توان آنها را به طور جداگانه فرمان داد، علاوه بر این، تجهیزات خاصی را در بازی تغییر می‌ دهند تا از نظر تاریخی معتبرتر باشند. هم اکنون می توانید این بازی جذاب را از وب سایت گیمباتو به صورت رایگان دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی