داستان باسیم، یک دزد خیابانی حیله‌گر با دیدهای کابوس‌آمیز، در جستجوی پاسخ و عدالت را در حالی که در خیابان‌های شلوغ بغداد در قرن نهم
داستان باسیم، یک دزد خیابانی حیله‌گر با دیدهای کابوس‌آمیز، در جستجوی پاسخ و عدالت را در حالی که در خیابان‌های شلوغ بغداد در قرن نهم حرکت می‌کند، تجربه کنید. او

دانلود بازی Assassin's Creed Mirage برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان Assassin’s Creed Mirage در بغداد قرن نهم میلادی، در دوران طلایی این شهر و امپراتوری عباسیان، روایت می‌شود. بازیکنان در نقش باسیم (Basim)، یکی از شخصیت‌های کلیدی بازی Assassin’s Creed Valhalla، قرار می‌گیرند. باسیم یک دزد و قاتل با استعداد است که در جستجوی هویت واقعی خود و مقاصد خود به عنوان یک Assassin می‌باشد. او با ملاقات یک استاد Assassin به نام رازی (Rashid) به این فرقه ملحق می‌شود و با چالش‌های مختلفی از جمله سیاست‌های شهر، فساد و دشمنان درون و بیرون مواجه می‌شود.

دانلود بازی Assassin's Creed Mirage برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی یک بازی در ژانر مخفی کاری برای کامپیوتر می باشد , برای همین بازی به طور خاص بر روی حالت‌های مخفی‌کاری و دور زدن دشمنان تأکید دارد. بازیکن می‌تواند از مهارت‌های خاص باسی‌م استفاده کند و در محیط‌های مختلف به طور نامحسوس حرکت کند. بغداد به عنوان یک دنیای باز با جزئیات غنی و محیط‌های متنوع طراحی شده است که بازیکنان می‌توانند آزادانه کاوش کنند، مأموریت‌ها را انجام دهند و داستان را پیش ببرند. بازیکنان می‌توانند مهارت‌های جدید را کسب کنند و تجهیزات مختلفی را برای بهبود توانایی‌های خود به کار بگیرند. Assassin’s Creed Mirage به عنوان یک بازگشت به ریشه‌های این سری شناخته می‌شود، با تأکید بر داستان شخصیت، کاوش در دنیای وسیع و مبارزات مهارتی، تجربه‌ای جذاب و جدید برای طرفداران و علاقه‌مندان به دنیای Assassin’s Creed فراهم می‌آورد.

Assassins.Creed .Mirage.banner3

بازی کامپیوتری Assassin’s Creed Mirage توسط شرکت فرانسوی Ubisoft ساخته شده و خودش این بازی در تاریخ 5 اکتبر سال 2023 در سایت خودش و لانچر Epic Games قرار داد. به خاطر سیاست وضع شده در Epic Games این بازی فعلا در لانچر استیم موجود نمی باشد. ژانرهای این بازی نقش آفرینی , جهان باز , مخفی کاری , مبارزه ای , تاریخی , سوم شخص می باشد. این بازی به گیمرها قول برگشتن به ریشه را داد و ادعا می کرد که می تواند با این سری بازی به دوران اوج بازگردد که تا حد کمی توانست این انتظارات را برآورده کند. این بازی ابتدا قرار بود یک DLC برای بازی Assassin’s Creed Valhalla باشد اما لحظه ی آخر منصرف شدند و تصیمیم گرفتند به Basim یک بازی کامل بدهند. این بازی به دلیل پشتیبانی از قفل امنیتی Denuvo تا الان کرک نشده است. نگران نباشید زمانی که این بازی کرک شد شما دوستان عزیز می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیم موجود در پایگاه داده گیمباتو به صورت کاملا نیم بها دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را نصب و اجرا بکنید.

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Assassin’s Creed Mirage برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-69280-urlv' data-url='http://gamejs9.gamebatofiles.ir/gamejs18/Assassins.Creed.Mirage/Assassins.Creed.Mirage.Launch.Trailer.mp4' ></span>»

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      عرض ادب
      این بازی فعلا از قفل امنیتی DENVOU پشتیبانی می کنه و به زودی قراره برداشته بشه این قفل
      زمانی که برداشته شد ما براتون قرار می دهیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی