قدرت شبیه سازی را در دستان خود احساس کنید. با Train Sim World 4 سرعت فوق العاده ای را تجربه کنید و خلاقیت بی نظیری
قدرت شبیه سازی را در دستان خود احساس کنید. با Train Sim World 4 سرعت فوق العاده ای را تجربه کنید و خلاقیت بی نظیری را بروز دهید! سرگرمی راه

Train.Sim .World 4.banner1

در Train Sim World® 4، داستان اصلی حول محور تجربه رانندگی با تعدادی از قطارهای مختلف در مکان‌های واقعی و معروف می‌چرخد. اول بازی شما باید قطار خود را سفارشی سازی کنید و اجزا آن را طبق سلیقه خود بچینید. این بازی یک طیف بسیار گستره قطار را به شما می دهد و شما می توانید قطار مورد نظار خود را چه از قدیمی های ذغال سنگ و چه از قطارهای سریع السیر انتخاب کنید. بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در مسیرهای متنوع یعنی از مسیرهای شلوغ شهری گرفته تا مناطق زیبای طبیعی و روستاها، سفر کنند.

Train.Sim .World 4.banner2

بازی شامل چندین مسیر واقعی از ریل‌های مختلف در نقاط مختلف جهان است، از جمله ایالات متحده، بریتانیا و آلمان. هر مسیر با جزئیات دقیق و مناظر طبیعی طراحی شده است. بازی همچنین شامل عناصر مدیریتی است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که برنامه‌های سفر را تنظیم کنند، با مشکلات مدیریت قطارها و ایستگاه‌ها دست و پنجه نرم کنند و به یک راننده حرفه‌ای تبدیل شوند. در طول بازی، وظایف مختلفی به بازیکنان داده می‌شود، از مدیریت زمان تا رعایت قوانین ایمنی و نظارت بر وضعیت قطار. بازی Train Sim World® 4 یک بازی در ژانر شبیه سازی برای کامپیوتر می باشد این بازی به شما قابلیت این را می دهد تا دنیای رانندگی با قطار را با تمام جزئیات و چالش‌های آن تجربه کنید و علاوه بر سرگرمی، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند.

Train.Sim .World 4.banner3

بازی کامپیوتری Train Sim World® 4 جدید ترین سری بازی این مجموعه می باشد که از نظر گرافیکی رشد قابل توجه ای نسبت به بازی های قبلی داشت. این بازی را شرکت بازی سازی Dovetail Games ساخته و مراحل توسعه اش را بر عهده داشته است علاوه بر آن خودش این بازی را در تاریخ 26 سپتامبر سال 2023 به بازار عرضه کرد. این استدیو بازی سازی این گیم را برای PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox One, Xbox Series X and Series S و کامپیوتر عرضه کرد. این بازی از منتقدان نمره خوبی دریافت کرد اما استقبال کاربران استیم کمتر بود و نمره ی کمتری به این بازی داده اند. سبک های اصلی این بازی Trains و Transportation می باشد و دیگر ژانرهای این بازی شبیه سازی , جهان باز می باشد. کرک این بازی به طرز بسیار عجیبی نیازمند فضای زیادی می باشد و لطفا قبل از دانلود کردن به این موضوع توجه کنید. شما دوستان عزیز می توانید این بازی را با سرعت بسیار بالا از سرورهای گیمباتو دانلود کرده و آن را نصب و اجرا بکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی