logo.gamebato
Enotria: The Last Song داستانی شبیه روح است که در دنیایی زیبا با نور خورشید با الهام از فولکلور ایتالیایی اتفاق می‌افتد، جایی که درخشان‌ترین
امتیاز:
3.9/5
Enotria: The Last Song داستانی شبیه روح است که در دنیایی زیبا با نور خورشید با الهام از فولکلور ایتالیایی اتفاق می‌افتد، جایی که درخشان‌ترین خورشید تاریک‌ترین سایه‌ها را می‌اندازد.

Enotria The.Last .Song .banner1

داستان بازی Enotria: The Last Song در دنیای فانتزی و خاصی به نام Enotria اتفاق می‌افتد، اتفاقی وحشتناک در این دنیا رخ می دهد که باعث می شود همه طلسم شوند برای همین این بازی در دنیایی بسیار تاریک روایت می شود. بازیکنان در نقش یک جنگجو مرموز قرار می گیرند که می توانند دشمنان خود را با استفاده از سلاح های گرم و سرد از بین ببرند.  شخصیت شما در جستجوی حقیقت و کشف رازی درباره یک آهنگ باستانی است که می‌تواند سرنوشت جهان را تغییر دهد. 

Enotria The.Last .Song .banner2

بازی  Enotria: The Last Song شامل سیستم مبارزات دینامیک و چالش‌برانگیز است که بازیکنان می‌توانند از مهارت‌های خاص شخصیت خود بهره‌برداری کنند و در نبردها با دشمنان مختلف شرکت کنند. روند پیشروی این بازی هم مانند دیگر بازی های سولز لایک می باشد , باس فایت ها قدرتمند را شکست دهید و به جلو بروید. بازی Enotria: The Last Song یک بازی نقش آفرینی برای کامپیوتر می باشد و یکی از ویژگی های زیبای بازی Enotria دنیایی وسیع و زیبا آن می باشد که پر از مکان‌های مختلف، معماها و داستان‌های فرعی برای کشف است. در این بازی شما نقاب ها و یا ماسک های متفاوتی پیدا می کنید هر کدام از آن ها دارای یک ویژگی خاص می باشند. بازیکنان می‌توانند در این جهان آزادانه کاوش کنند و با NPCها تعامل داشته باشند.  موسیقی عنصر کلیدی بازی است و می‌تواند بر روی مبارزات و تعاملات تأثیر بگذارد. به نوعی، آهنگ‌ها و ملودی‌ها بخش جدا ناپذیر این بازی هستند.

دانلود بازی Enotria: The Last Song برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Enotria: The Last Song جدید ترین بازی Souls-like امسال می باشد که توسط شرکت بازی سازی Jyamma Games ساخته شده و توسعه یافته است همچنین همین استدیو بازی سازی این بازی را در سپتامبر به بازار عرضه کرد. این بازی برای PlayStation 5 و کامپیوتر عرضه شد و فعلا کاربران Xbox نمی توانند این بازی زیبا را تجربه کنند. ژانرهای این بازی اکشن , نقش آفرینی , مبارزه ای , فانتزی , سوم شخص می باشد. نمره ای که این بازی از منتقدان دریافت کرده است متوسط رو به بالا می باشد و کاربران استیم هم نیز نمره ای متوسط اختصاص داده اند. یکی از دلایل ناراضی کاربران استیم قیمت بالای این بازی می باشد و معتقدند قیمت 45 دلار زیاد می باشد اما شما دوستان عزیز لازم نیست چون می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان و نیم بها از طریق لینک های مستقیم در پایگاه داده گیمباتو دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را نصب و اجرا بکنید. در این دنیای تاریک به دنبال ماسک های متفاوت باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی