logo.gamebato
Satisfactory یک بازی جهان باز کارخانه‌سازی اول شخص است که دارای کاوش و مبارزه است. به تنهایی یا با دوستان بازی کنید، یک سیاره بیگانه
امتیاز:
3.9/5
Satisfactory یک بازی جهان باز کارخانه‌سازی اول شخص است که دارای کاوش و مبارزه است. به تنهایی یا با دوستان بازی کنید، یک سیاره بیگانه را کشف کنید، کارخانه های

دانلود بازی Satisfactory برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان بازی Satisfactory بسیار ساده می باشد شما باید کارخانه بسازید و اتوماسیون تشکیل دهید. داستان بازی حول محور یک مهندس به نام فکتوری می‌چرخد که به سیاره‌ای ناشناس منتقل می‌شود تا یک کارخانه بزرگ و پیچیده بسازد. می‌توانید از ابزارهای مختلف برای جمع‌آوری، ساخت و مدیریت منابع استفاده کنید و همچنین با دیگر بازیکنان در حالت چندنفره همکاری کنید. بازی علاوه بر جنبه‌های مدیریتی، دارای محیطی زیبا و فضاسازی الهام‌بخش نیز هست که به بازیکنان امکان می‌دهد دنیای انبوهی را کاوش کنند و به کشف فناوری‌های جدید بپردازند.

دانلود بازی Satisfactory برای کامپیوتر | گیمباتو

شما دوستان عزیز در این بازی وظیفه دارید منابع را جمع‌آوری کنید، ماشین‌آلات و ساختارهای مختلف را طراحی کرده و کارخانه‌ای مؤثر و بزرگ بسازید. شما انبوهی از وسایل پیشرفته را در اختیار دارید می توانید با آن ها لوله بکشید و یا برای سازه ی خود ستون بگذارید و یا حتی نیروگاه بسازید. بازی دارای یک سیستم «پیشرفت تکنولوژی» است که به شما اجازه می‌دهد با جمع‌آوری منابع خاص و تحقیق در مورد فناوری‌های جدید، قابلیت‌های جدیدی را باز کنید. با ساخت «موسسه مرکزی» می‌توانید پروژه‌های تحقیقاتی را آغاز کنید. با گسترش کارخانه، نیاز شما به انرژی نیز افزایش می‌یابد. باید سیستم‌های تأمین انرژی مانند بویلر، پنل‌های خورشیدی و یا نیروگاه‌های هسته‌ای را مدیریت کنید.Satisfactory از ترکیب المان‌های بقاء، اکتشاف، و ساخت و ساز بهره می‌برد و به بازیکنان آزادی عمل زیادی برای طراحی کارخانه و مدیریت فرآیندها می‌دهد. بازی به دلیل گیم‌پلی اعتیادآور و طراحی دنیای سه‌بعدی زیبا، محبوبیت زیادی دارد.

دانلود بازی Satisfactory برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Satisfactory یک در سبک اتوماسیون یا همان ساختن خط تولید کارخانجات می باشد که نسبتا بی سر و صدا آمد و همه را  با نمرات فوق العاده شگفت زده کرد. این بازی را شرکت بازی سازی Coffee Stain Studios ساخته و خودش در تاریخ 10 سپتامبر سال 2024 این بازی را به بازار عرضه کرد. این بازی فقط و فقط برای کامپیوتر عرضه شد و کسانی که کنسول دارند فعلا نمی توانند از زیبایی های این بازی بهره ببرند مگر این که در آینده برای کنسول ها عرضه شود. سبک اصلی این بازی همان طور که گفته شد اتوماسیون می باشد و دیگر ژانرهای این بازی شهر سازی ,  استراتژیک , جهان باز , تخیلی , شبیه سازی , بقا , اول شخص می باشد. این بازی یکی از بهترین بازی های امسال می باشد که انتظار می رود جوایز متعددی نیز ببرد. اگر شما به دنبال یک بازی AAA هستید این بازی با زیبایی هاش شما را محسور می کند و می توانید آخرین ورژنش را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دریافت کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را نصب و اجرا بکنید , و کارخانه های خود را برپا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی