logo.gamebato
هجوم بی امان از تصاویری چشم نواز، مناظر صدایی مهیج و اکشن های مهیج، CYGNI را به پیشتاز برای نسل بعدی شوت ام آپ ها
امتیاز:
3.9/5
هجوم بی امان از تصاویری چشم نواز، مناظر صدایی مهیج و اکشن های مهیج، CYGNI را به پیشتاز برای نسل بعدی شوت ام آپ ها تبدیل می کند. بدون تفنگ،

دانلود بازی CYGNI: All Guns Blazing برای کامپیوتر | گیمباتو

در CYGNI: All Guns Blazing، بازیکنان در نقش مکمیسکی معروف به Cygni قرار می‌گیرند، یک جنگجو که باید برای نجات بشریت از دست دشمنان و موجودات فضایی مختلف مبارزه کند. داستان بازی حول محور جنگ بین انسان‌ها و موجودات بیگانه می‌چرخد و بازیکنان باید در برابر تهدیدات بی‌شماری که از فضای تخیلی می‌آیند، ایستادگی کنند. شما باید به خط دفاعی دشمن زده و تجهیزات ویران کننده آن ها را از بین ببرید و بشریت را از خطر انقراض نجات دهید.

CYGNI All.Guns .Blazing.banner2

داستان بازی تأکید بر تقابل بین انسان‌ها و بیگانگان دارد، که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در دنیای بازی غوطه‌ور شوند و در عین حال منطق نبرد و تاکتیک‌های مختلف را توسعه دهند. بازی شامل اکشن تیراندازی سریع و مهارتی است که بازیکنان باید از سلاح‌های مختلف خود برای مقابله با دشمنان استفاده کنند. دشمنان شما در این بازی دارای یک الگوریتم حمله هستند که شما باید آن ها را یاد بگیرید و خود را با نحوه حمله کردن آن ها وفق دهید. سلاح‌های گوناگون با قابلیت‌ها و ویژگی‌های متفاوت در دسترس هستند. این بازی یک بازی در ژانر آرکید برای کامپیوتر می باشد و همان طور که در بالا گفته شد بازی مملو از مراحل و چالش‌های مختلف است که بازیکنان را به هدایت وسیله نقلیه خود از طریق دنیای زیبا و مهاجم وادار می‌کند. شاید مهم ترین ویژگی این بازی گرافیک خیره کننده آن می باشد جلوه بصری این بازی فوق العاده طراحی شده و با طراحی هنری زیبا ارائه شده که حس فضایی و تخیلی قوی به بازی می‌بخشد.

CYGNI All.Guns .Blazing.banner3

بازی کامپیوتری CYGNI: All Guns Blazing یک بازی اکشن و تیراندازی دو بعدی است که به‌عنوان یک بازی مستقل توسط Keen Games توسعه یافته است و شرکت معروف KONAMI که سازنده سری بازی های افسانه ای Metal Gear می باشد این بازی را به بازار عرضه کرد. استدیو KONAMI این بازی برای کنسول های نسل هشتم , نهم و کامپیوتر در تاریخ 5 آگوست سال 2024 عرضه شد. سبک اصلی این بازی Flight می باشد و دیگر ژانرهای این بازی اکشن , تیراندازی , آرکید , تخیلی , فضایی می باشد. نمره ای که از منتقدان دریافت متوسط می باشد و گیمرها نیز زیاد از این بازی زیاد استقبال نکرده اند. در صورت تمایل شما می توانید این بازی را به صورت نیم بها از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را اجرا بکنید و با جت جنگی خود تهدید ها را خنثی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی