logo.gamebato

معرفی بهترین بازی های مشابه Call of Duty

بهترین بازی های مشابه کال آف دیوتی

Call of Duty بدون شک بزرگترین فرنچایز بازی های ویدیویی تمام دوران است. این سری بازی از سال 2003 به طور مداوم بازی هایی را منتشر می کند. این فرنچایز دائماً در حال یافتن راه‌ های جدیدی برای غافلگیری مردم است و آنها را تحت تأثیر قرار می‌ دهد زیرا مرتباً بازی‌ های جدیدی را منتشر می‌ کنند. این مجموعه توسط رکوردهای جهانی گینس به عنوان پرفروش ترین سری بازی های تیراندازی اول شخص تایید شده است. این همچنین موفق ترین فرنچایز بازی های ویدئویی است که در ایالات متحده ایجاد شده و چهارمین عنوان پرفروش بازی های ویدئویی در تمام دوران است.

اما کدام بازی ها مشابه فرنچایز COD هستند؟ در این لیست، ما 5 بازی مانند Call of Duty را بررسی و معرفی می کنیم، بنابراین اگر به دنبال جایگزینی این بازی محبوب و پرطرفدار هستید، ما شما را راهنمایی می کنیم. در اینجا پنج بازی برتر مانند Call of Duty آورده شده است. پس با گیمباتو همراه باشید.

5. Counter-Strike 2

Counter-Strike 2

Counter-Strike 2، دنباله اخیر CS:GO، یکی دیگر از عناوین FPS است که معمولاً با Call of Duty مرتبط است. این بازی شبیه حالت جستجو و نابودی COD است که تیم ها را در مقابل یکدیگر قرار می دهد، زیرا یک تیم سعی می کند بمب تیم دیگر را خنثی کند. Counter-Strike 2 یک بازی فوق العاده محبوب در جامعه FPS است که آن را تبدیل به یک جایگزین عالی برای کسانی می کند که از Call of Duty لذت می برند.

Counter-Strike 2 یک بازی تیراندازی اول شخص تاکتیکی و محصول سال 2023 است که توسط Valve توسعه و منتشر شده است. این پنجمین ورودی از سری Counter-Strike است که به عنوان نسخه به روز شده ورودی قبلی، Counter-Strike: Global Offensive (2012) توسعه یافته است. این بازی در 22 مارس 2023 معرفی شد و در 27 سپتامبر 2023 برای ویندوز و لینوکس و جایگزین Global Offensive در Steam منتشر شد.

4. Titanfall 2

Titanfall 2

Titanfall 2، یک بازی FPS چند نفره در مقیاس بزرگ، اغلب با برخی از عناوین آینده‌نگر COD مقایسه می‌ شود. مانند Black Ops III، Titanfall 2 دارای مکانیک های مشابهی مانند jetpack است که به بازیکنان اجازه می دهد تا در سراسر نقشه های بازی کاوش کنند. هر دو بازی دارای حالت Team Deathmatch و سایر حالت های بازی سرگرم کننده هستند که افراد می توانند بازی کنند. اگر از بازی‌ های آینده‌ نگرانه‌ ای که Call of Duty منتشر کرده است لذت بردید، حتماً Titanfall 2 را دوست خواهید داشت.

Titanfall 2 یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط Respawn Entertainment توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این بازی دنباله‌ای بر Titanfall در سال 2014 بود و در 28 اکتبر 2016 در سراسر جهان برای پلی‌ استیشن 4، ویندوز و ایکس‌ باکس وان منتشر شد. در بازی Titanfall 2، بازیکن یک تیتان، اسکلت بیرونی به سبک مکانیکی و خلبانان آنها را کنترل می‌ کند و به مهارت‌ های مختلفی مجهز هستند. این کمپین تک نفره که در یک دنیای علمی تخیلی اتفاق می‌ افتد، داستان جک کوپر، تفنگچی از شبه‌ نظامیان مرزی را دنبال می‌ کند که پس از کشته شدن مربی‌ اش، تای لاستیموسا، در عمل با تیتان BT-7274 مربی‌ اش پیوند برقرار می‌ کند. آن‌ ها با هم تلاشی را آغاز می‌ کنند تا شرکت بین ستاره‌ ای (IMC) را از استفاده از یک سلاح فوق‌ العاده برای از بین بردن پایگاه میلیشیا در سیاره هارمونی متوقف کنند.

3. Rainbow Six: Siege

Rainbow Six: Siege

Rainbow Six: Siege بازی دیگری است که شباهت هایی به حالت جستجو و نابودی COD دارد. این بازی یک عنوان 5v5 FPS است که دارای حالت هایی است که شامل خنثی کردن بمب، نجات گروگان و موارد دیگر می شود. اگرچه Siege ممکن است کمی کندتر باشد، اما هر دو بازی در مقایسه با یکدیگر بسیار شبیه هستند. Rainbow Six: Siege نمونه کاملی از یک بازی است که بازیکنان Call of Duty از آن لذت زیادی خواهند برد.

Tom Clancy’s Rainbow Six Siege یک بازی ویدئویی تیراندازی تاکتیکی آنلاین است که توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. در 1 دسامبر 2015 در سراسر جهان برای پلی استیشن 4، ویندوز و ایکس باکس وان منتشر شد. این بازی دقیقاً پنج سال بعد در 1 دسامبر 2020 برای PlayStation 5 و Xbox Series X/S نیز منتشر شد. بازی Rainbow Six: Siege تاکید زیادی بر تخریب محیط زیست و همکاری بین بازیکنان دارد. هر بازیکن کنترل یک مهاجم یا یک مدافع را در حالت های مختلف گیم پلی مانند نجات یک گروگان، خنثی کردن بمب و کنترل یک هدف در اتاق به عهده می گیرد. این عنوان کمپینی ندارد اما دارای یک سری ماموریت های کوتاه و آفلاین به نام “موقعیت ها” است که می توان به صورت انفرادی بازی کرد. این ماموریت ها روایتی دارند و بر روی نیروهای استخدام شده تمرکز می کنند که دوره های آموزشی را می گذرانند تا آنها را برای رویارویی های آینده با یک گروه تروریستی که امنیت جهان را تهدید می کند، آماده کند.

2. Halo Infinite

Halo Infinite

سری Halo به عنوان رقیب Call of Duty شناخته شده است. در حالی که این فرنچایز سرعت انتشار بازی‌ های جدید را کاهش داده است و آنها را نسبت به COD پایین‌ تر می‌ کند، اما همچنان یک جایگزین عالی برای کسانی است که به دنبال سبک مشابهی از بازی هستند. جدیدترین عنوان، Halo Infinite، دارای حالت های مختلف بازی است که با تمام حالت های COD رقابت می کند. Halo Infinite یا هر بازی از سری Halo، جایگزینی عالی برای کسانی است که به دنبال بازی مشابه Call of Duty هستند.

Halo Infinite یک بازی اول شخص تیراندازی محصول 2021 است که توسط 343 Industries توسعه یافته و توسط استودیوی بازی سازی Xbox منتشر شده است. این ششمین قسمت اصلی از سری Halo است، کمپین بازی به دنبال سوپر سرباز انسانی Master Chief و مبارزه او با یک سازمان مزدور، معروف به Banished، در دنیای حلقه Forerunner Zeta Halo است. برخلاف ورودی های اصلی قبلی در این سری، بخش چند نفره بازی رایگان است.

1. Battlefield 2042

Battlefield 2042

فرنچایز Battlefield به عنوان شبیه ترین بازی ها به فرنچایز Call of Duty شناخته می شود و شایسته مقام اول این لیست است. Battlefield 2042، جدیدترین عنوان آنها، نسخه آینده نگرتر از عناوین قبلی بازی است. مانند COD، Battlefield تقریباً تمام جنگ‌های قرن گذشته را پوشش داده است. حالت های مختلف بازی آنها، نبردهای سریع FPS و موارد دیگر دلیلی عالی برای این است که چرا Battlefield جایگزین مناسبی برای COD است.

Battlefield 2042 یک بازی تیراندازی اول شخص محصول 2021 است که توسط DICE توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. دوازدهمین قسمت اصلی از سری Battlefield، در 19 نوامبر 2021 برای پلی‌ استیشن 4، پلی‌ استیشن 5، ویندوز، ایکس‌ باکس وان و ایکس‌ باکس سری X/S منتشر شد. 2042 اولین قسمت از Battlefield 2142 در سال 2006 است که صرفاً یک بازی ویدیویی چند نفره و بدون کمپین تک نفره است. همچنین این اولین قسمتی است که از بازی چند پلتفرمی پشتیبانی می کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی