logo.gamebato
مسلح به شمشیر و راهنمای توریستی، روستای کوهستانی زیبای هینتربرگ را کاوش کنید و جادوی پنهان در سیاه چال های آن را کشف کنید! استاد
امتیاز:
3.9/5
مسلح به شمشیر و راهنمای توریستی، روستای کوهستانی زیبای هینتربرگ را کاوش کنید و جادوی پنهان در سیاه چال های آن را کشف کنید! استاد جادو، حل پازل، کشتن هیولاها.

دانلود بازی Dungeons of Hinterberg برای کامپیوتر | گیمباتو

به شهر Hinterberg خوش آمدید , این شهر واقع شده در کوه های آلپ می باشد. شما در این بازی نقش یک دختر جوان به اسم لوئیزا را می گیرید که از انجام کارهای روزمره خسته شده است و حوصلش سر رفته است. یک روز در اطراف جادو پدیدار می شود و از آن ها موجوداتی خارج می شوند که قصد حمله به شهر را دارند. حالا شما باید زندگی روز مره خود را رها کرده و این ماجراجویانی که وارد شهر شما شده اند را شکست دهید و آن ها رو بیرون کنید.

Dungeons.of .Hinterberg.banner2

در بازی Dungeons of Hinterberg یک بازی در ژانر نقش آفرینی برای کامپیوتر می باشد , علاوه بر این که شما باید مهاجمان را شکست دهید باید پازل ها و معماهایی حل کنید تا بتوانید شخصیت خود را ارتقا دهید و به توانایی های خود اضافه کنید. در این شهر زیبا می توانید با دیگران تعامل کنید و با گوش کردن به آن ها می توانید دیگر مکان های این روستا را پیدا کنید و محل های جدیدی را کاوش کنید. شما در حین مبارزات هم از شمشیر خود می توانید استفاده بکنید و هم از جادو , خلاصه شما می توانید هر چه دوست دارید این مبارزه های پویا را جلو ببرید. گشت و گذار در این بازی نقش مهمی دارد و می توانید منابع مورد نیاز خود را از این راه به دست آورید.

دانلود بازی Dungeons of Hinterberg برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Dungeons of Hinterberg که به فارسی (سیاه چال های هینتربر) می شود , یک بازی از استدیو بازی سازی مستقل می باشد. کمپانی بازی سازی Microbird Games وظیفه ساختش را داشته است و مسئولیت عرضه این بازی بر عهده Curve Games بوده است. این بازی یک بازی Female Protagonist می باشد و دیگر ژانرهای این بازی اکشن , مبارزه ای , ماجراجویی , نقش آفرینی , پازل , فانتزی , پلتفرمر می باشد و برای کنسول های ایکس باکس و کامپیوتر عرضه شده است و هنوز خبری از عرضه شدن این بازی برای کنسول های سونی نشده است. این بازی توانسته است نمره بسیار خوب 82 را از منتقدان دریافت کند و با وجود قیمت گران 30 دلاری دل کاربران سایت استیم هم به چنگ آورد , پس گول کم حجم بودن این بازی رو نخورید. اگر هوس یک بازی ماجراجویی کردید , می توانید این بازی را فقط و فقط در 2 پارت دانلود کرده سپس آن را نصب کنید و به راحتی هر چه تمام تر آن را اجرا کنید , و موجوداتی که می خواهند آرامش این شهر زیبا را از بین ببرند را بیرون کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی