logo.gamebato
بقا فقط آغاز است… Resident Evil 4 بازسازی رزیدنت اویل 4 اصلی سال 2005 است. برای سال 2023 مجدداً طراحی شده است تا حالت ترسناک بقا را به ارمغان بیاورد.
امتیاز:
3.9/5
بقا فقط آغاز است… Resident Evil 4 بازسازی رزیدنت اویل 4 اصلی سال 2005 است. برای سال 2023 مجدداً طراحی شده است تا حالت ترسناک بقا را به ارمغان بیاورد.

دانلود بازی Resident Evil 4 برای کامپیوتر | گیمباتو

Resident Evil 4 تازه وارد جوهر بازی اصلی را حفظ می‌کند، در حالی که گیم‌پلی مدرن‌شده، خط داستانی بازسازی‌شده و گرافیک‌های واضح و دقیق را معرفی می‌کند تا این بازی را به جدیدترین بازی ترسناک بقا تبدیل کند که در آن زندگی و مرگ، وحشت و کاتارسیس تلاقی می‌کنند. شش سال از فاجعه بیولوژیکی در شهر راکون می گذرد. مامور لئون اس. کندی، یکی از بازماندگان این حادثه، برای نجات دختر ربوده شده رئیس جمهور اعزام شده است. او رد دختر رئیس جمهور را تا یک روستای منزوی اروپایی تعقیب می کند، جایی که مشکلی وحشتناک با مردم محلی وجود دارد. و پرده از این داستان نجاتِ جسورانه ، پر از وحشت و طاقت فرسا که در آن زندگی و مرگ، وحشت و کاتارسیس تلاقی می کنند، برداشته می شود.

دانلود بازی Resident Evil 4 برای PC | گیمباتو

رزیدنت اویل 4 با گیم پلی مدرن، داستانی دوباره تصور شده و گرافیکی با جزئیات واضح، تولد دوباره یکی از غول های صنعت گیم را نشان می دهد. کابوسی را که انقلاب وحشت بقا را متحول کرد، دوباره زنده کنید. Resident Evil 4 یک بازی کامپیوتری ترسناک بقا است که توسط Capcom ساخته و منتشر شده است. این نسخه بازسازی شده از بازی Resident Evil 4 در سال 2005 است که قرار است در 24 مارس 2023 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز و ایکس باکس سری X/S منتشر شود. بازیکنان مامور ایالات متحده، لئون اس. کندی را در ماموریتی برای نجات اشلی گراهام، دختر رئیس جمهور ایالات متحده، از دهکده ای اسپانیایی تحت تسلط Los Illuminados، یک فرقه خشن که یک انگل باستانی را پرستش می کند، کنترل می کنند.

دانلود بازی Resident Evil 4 برای PC | گیمباتو

Resident Evil 4 نسخه بازسازی شده از بازی سال 2005 با همین نام است. این بازی دارای گیم‌پلی تیراندازی سوم شخص «روی شانه» مشابه بازی اصلی است، در حالی که از بازسازی‌های Resident Evil 2 (2019) و Resident Evil 3 (2020) در تولید آن الهاماتی گرفته شده است. انتظار می‌رود که Resident Evil 4 دارای جلوه‌های بصری بهتری نسبت به نسخه اصلی باشد، با فضایی پرتنش تر، طراحی شخصیت‌های پیشرفته تر و پس‌زمینه‌های بهبودیافته نسبت به هر نسخه ی منتشر شده ای تا به امروز. مانند بازی اصلی، بازیکن موجودی منابع خود را با مدیریت یک “محفظه ی پیوست” سازماندهی می کند. بازرگان نیز برمی‌گردد و به بازیکن اجازه می‌دهد تا آیتم‌ها را بخرد، ارتقا دهد و معامله کند. در نبرد، لئون می‌تواند با لگد زدن به دشمنان، آنها را دور بزند، و همچنین می‌تواند با مکانیک‌های جدید جا خالی دادن یا همان Parry، که شامل مسدود کردن حملات اره برقی با چاقو می‌شود. شکی نیست که این عنوان نه تنها از محبوب ترین ها در سری بازی های رزیدنت اویل است ، بلکه همواره یکی از بهترین های سبک تیراندازی سوم شخص ترسناک با داستانی بسیار غنی بوده ، هست و خواهد بود. به محض انتشار هرگونه فایل قابل اتکا و اشتراک گذاری آن را از طریق بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو در دسترس شما کاربران گرامی قرار خواهیم داد.

Resident.Evil4 .2023.Remake.Banner4.LOGO

نسخه Deluxe Edition – Build 11025382 + All DLCs – DODI Repack
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download
12 2GB Download
13 2GB Download
14 2GB Download
15 2GB Download
16 2GB Download
17 2GB Download
18 2GB Download
19 2GB Download
20 2GB Download
21 1.86GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

به زودی Coming Soon

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
AMD Ryzen 5 3600 / Intel Core i7 8700 AMD Ryzen 3 1200 / Intel Core i5-7500 CPU
AMD Radeon RX 5700 / NVIDIA GeForce GTX 1070 AMD Radeon RX 560 with 4GB VRAM / NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti with 4GB VRAM VGA
16GB 8GB RAM
? ? HDD
Windows 10 (64 bit) Windows 10 (64 bit) OS
DirectX 12 DirectX 12 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی