logo.gamebato
در بازی بیش از 10000 معما را با سرعت دلخواه خود در این بازی پازل جهانی مشترک جستجو کنید و حل کنید.
امتیاز:
3.9/5
در بازی بیش از 10000 معما را با سرعت دلخواه خود در این بازی پازل جهانی مشترک جستجو کنید و حل کنید.

دانلود بازی Islands of Insight برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Islands of Insight مخصوص کسانی است که به دنبال آرامش و استراحت کردن هستند شما در این بازی در یک جزیره به گشت و گذار می پردازید جزیزه ای که پر از شگفتی های تاریخی و مناظر دیدنی می باشد. شما در این بازی باید ماجراجویی کنید و به حل پازل های سخت در عین حال سرگرم کننده بپردازید ، و مهم تر از همه رازهایی که در این جزیره های شناور می باشد را کشف کنید و در عین حال از دیدن این جهان زیبا لذت ببرید.

دانلود بازی Islands of Insight برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Islands of Insight یک بازی جهان باز برای کامپیوتر می باشد و شما می توانید به صورت Multiplayer انجام دهید. هر شخصیت دارای توانایی مختلفی می باشد و هر کدام در حل پازهای مخصوص خود کار سختی ندارند. اما یکی از بهترین چیزهای این بازی قابلیت ها شما می باشد که به شما حق انتخابی زیادی می دهد می توانید در این بازی پرواز کنید و یا ساعت ها به حل معماهای روی دیوارهای آثار تاریخی بپردازید و یا به منظره های زیبا در این جزیره بپردازید خلاصه این بازی همه جوره می تواند شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Islands of Insight برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Islands of Insight را استدیو بازی سازی Lunarch Studios ساخته و کامل کرده است و کمپانی بازی سازی Behaviour Interactive Inc. آن را در تاریخ 13 فوریه سال 2024 به بازار عرضه کرده است. این بازی کلکسیون ژانرها می باشد و طیف وسیعی از سبک ها را پوشش می دهد , ژانرهای این بازی پازل , پلتفرمر , ماجراجویی , جهان باز , فانتزی , رازآلود , اول شخص , سوم شخص می باشد. نمره ای که از منتقدان دریافت کرده است فراتر از حد انتظار بوده است و میانگین نمرات کاربران استیم به این بازی باعث شده این بازی در حالت ((Very Positive)) قرار بگیرد. این بازی فعلا برای کامپیوتر عرضه شده است و اطلاعاتی برای عرضه شدن روی کنسول های نسل هشتم و نهم هنوز موجود نمی باشد. اگر به دنبال یک بازی با اتمسفر زیبا و آرامش هستید بدون فوت وقت این بازی را همین الان از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده آن را استخراج کنید سپس نصب و اجرا کنید , امیدوارم در این جزیره ها آرامش را پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی