Bodycam اولین بازی تیراندازی اول شخص و چند نفره فوق واقعی است که با استفاده از جدیدترین فناوری‌های موتور بازی نسل بعدی Unreal Engine 5
Bodycam اولین بازی تیراندازی اول شخص و چند نفره فوق واقعی است که با استفاده از جدیدترین فناوری‌های موتور بازی نسل بعدی Unreal Engine 5 ساخته شده است. برای شیرجه

دانلود بازی Bodycam برای کامپیوتر | گیمباتو

با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5، بازی Bodycam گرافیکی بسیار واقع‌گرایانه و خیره‌کننده دارد. جزئیات دقیق و طبیعی محیط، شخصیت‌ها و انیمیشن‌ها، حس حضور در دنیای واقعی بازی را به بازیکن القا می‌کند. این بازی با تکنیک‌های فیلمبرداری و داستان‌پردازی سینمایی، تجربه‌ای فوق‌العاده و جذاب را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. همچنین، به واسطه این بازی حس می‌کنید که در حال تماشای یک فیلم اکشن و هیجان‌انگیز هستید که شما نقش اصلی آن را بازی می‌کنید.

دانلود بازی Bodycam برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Bodycam یک اثر تیمی و همکاری‌باز است این بازی در ژانر تیراندازی برای کامپیوتر می باشد , که شما باید با هم تیم‌هایی را تشکیل داده و اهداف خود را با هم هماهنگ کنید. این بازی حالت‌های بازی مختلفی دارد از جمله Team Deathmatch، Domination و Search & Destroy که هرکدام تجربیات چالش‌باری را به شما ارائه می‌دهند. همچنین، با کسب امتیاز و تجربه، می‌توانید سلاح‌ها و تجهیزات خود را ارتقا داده و توانایی‌هایتان را بهبود بخشید. گرافیک زیبا، گیم‌پلی جذاب و تمرکز بر همکاری تیمی این بازی را به یک گزینه جذاب برای طرفداران بازی‌های تیراندازی اول شخص تبدیل کرده است. 

دانلود بازی Bodycam برای کامپیوتر | گیمباتو

بزرگ ترین رسالت بازی کامپوتری Bodycam این است که به گیمرها قدرت واقعی موتور گرافیکی آنریل انجین ۵ را نشان دهد , در این بازی گاهی اوقات شما فرق بین بازی و دنیای واقعی را متوجه نمی شوید. این بازی را یک استدیو تازه کار و مستقل به اسم Reissad Studio ساخته است و خودش در تاریخ 7 ژوئن سال 2024 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای اصلی این بازی کاملا معلوم هستند (اکشن و تیراندازی) و دیگر ژانرهای این بازی مخفی کاری , بقا , شبیه سازی , جنگی , جهان باز , اول شخص می باشند. این بازی فعلا به صورت Early Access منتشر شده است و شما می توانید از سرورهای پر سرعت گیمباتو این بازی را دانلود کرده و آن نصب اجرا کنید فقط قبل از دانلود کردن نکات مربوط به این بازی را مطالعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی