شما یک بچه گربه کوچولوی کنجکاو با شخصیتی بزرگ هستید که در یک ماجراجویی برای یافتن راه بازگشت به خانه هستید. شهر را کاوش کنید،
شما یک بچه گربه کوچولوی کنجکاو با شخصیتی بزرگ هستید که در یک ماجراجویی برای یافتن راه بازگشت به خانه هستید. شهر را کاوش کنید، با حیوانات ولگرد دوستان جدیدی

دانلود بازی Little Kitty, Big City برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی “Little Kitty, Big City” شما وارد شهر بزرگی می‌شوید که پر از ماجراهای جالب و هیجان‌انگیز است. شما در نقش یک گربه کوچک بازی می‌کنید که بیشترین آرزویش این است که در این شهر بزرگ محبوب و معروف شود.در بازی Little Kitty, Big City، شما نقش یک گربه کوچولو به نام Whiskers را ایفا می‌کنید که به یک سفر جالب در شهر بزرگ فرا می‌خواند. 

دانلود بازی Little Kitty, Big City برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Little Kitty, Big City که یک بازی در ژانر فانتزی برای کامپیوتر می باشد , باید از خطرات و چالش‌های شهر بزرگ دوری کند، برای پیشروی در این بازی، شما باید به Whiskers راهنمایی کنید تا در سفرش در شهر بزرگ پیشرفت کند و ماجراجویی‌های جدیدی را تجربه کند. از منابع مختلف مثل راهنماها، تله‌پورت‌ها و دنج کردن راه‌های مختلف برای دسترسی به مناطق جدید استفاده کنید تا به اهداف خود دست یابید. به دنبال جوایز و اجناس قیمتی بگردید و با حل چالش‌ها و مصاحبه با شخصیت‌های مختلف اطلاعات بیشتری دریافت کنید. با همکاری با دوستان و هماهنگی مناسب، به Whiskers کمک کنید تا به مقصد خود برسد و تمام موانع را پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Little Kitty, Big City برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Little Kitty, Big City یا به فارسی گربه کوچولو , شهر بزرگ یک بازی بانمک و لذت بخش محصول شرکت بازی سازی Double Dagger Studio می باشد که یک کمپانی مستقل بازی سازی می باشند , خود این شرکت بازی سازی این بازی را در تاریخ 9 مارس سال 2024 به بازار عرضه کرده است. نمره بسیار خوب 79 را از منتقدان دریافت کرده است که برای یک استدیو بازی سازی مستقل نمره بسیار خوبی می باشد. ژانرهای این بازی فانتزی , شبیه سازی , جهان باز می باشد. شما دوستان عزیز همین الان می توانید این بازی را در یک پارت از طریق لینک مستقیم موجود در سایت گیمباتو دانلود کرده و زندگی را از دید گربه سیاه بازی ما یعنی Whiskers تجربه کنید.

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Little Kitty, Big City برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-60730-urlv' data-url='https://gamejs3.gamebatofiles.ir/gamejs15/little.kitty-big.city/Little.Kitty-Big.City.Launch.Trailer.mp4' ></span>»

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر عرض ادب
      در حال بررسی هستیم و در صورت تایید خرابی این لینک عوض میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی