logo.gamebato
شراره های خود را بپوشانید، سایه های خود را بگیرید و سوار استیشن واگن خود شوید، وقت آن است که به عنوان یک نظافتچی حرفه
امتیاز:
3.9/5
شراره های خود را بپوشانید، سایه های خود را بگیرید و سوار استیشن واگن خود شوید، وقت آن است که به عنوان یک نظافتچی حرفه ای اوباش کار کنید. یک

دانلود بازی Serial Cleaners برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Serial Cleaners قراردادکنندگان ترتیب داده‌اند تا به طور موفقیت‌آمیز اهداف خود در قتل برسانند، و نقش شما به عنوان یک کارمند تخصصی در پاکسازی صحنه‌های جرم و حادثه است. شما مکلفید جزئیاتی همچون ردیابی رده‌های خون، پاکسازی اثرات انگشتی و مدارک دیگری که قاتل به‌طور اتفاقی جا گذاشته را از بین ببرید، تا تاخیری در کشف هویت قاتلان توسط مقامات انجام نشود.

دانلود بازی Serial Cleaners برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Serial Cleaners که یک بازی مخفی کاری کامپیوتر می باشد , برای اجرای فعالیت‌های تمیزکاری در محیط‌های جرم، باید دارای صبر و تحمل زیادی باشید. علاوه بر نقش شخصی که صحنه جرم را پاک می‌کند، شخصیت‌های دیگری نیز که مهارت‌های خاصی مانند هک کردن اطلاعات و سیستم‌های امنیتی دارند، در جریان بازی نقش مهمی ایفا می‌کنند. وظایفی چون دفن جسد‌ها، حذف دلایل جرم از محل جرم و در پایان فرار از محل، به شما واگذار شده است.

دانلود بازی Serial Cleaners برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Serial Cleaners که در سال 2022 منتشر شد , توسط Draw Distance ساخته شده و آن را توسعه داده اند و شرکت بازی سازی 505 Games آن را به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی مخفی کاری , جنایی می باشد. همین الان شما می توانید این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و صحنه های جرم را پاکسازی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی