logo.gamebato
بازی ENDER LILIES: Quietus of the Knights در سبک اکشن, نقش آفرینی و دوبعدی است. بازی با داستان باریدن بارانی شروع می شود که همه موجودات را به زامبی ها و موجودات عجیب و غریب تبدیل می کند. در بازی انقراض نیلوفرها گیمر نقش قهرمان بازی یعنی لیلی را بر عهده می گیرد و باید تلاش کند دنیا را از شر این موجودات خونخوار و خطرناک نجات دهد.
امتیاز:
3.9/5
بازی ENDER LILIES: Quietus of the Knights در سبک اکشن, نقش آفرینی و دوبعدی است. بازی با داستان باریدن بارانی شروع می شود که همه موجودات را به زامبی ها و موجودات عجیب و غریب تبدیل می کند. در بازی انقراض نیلوفرها گیمر نقش قهرمان بازی یعنی لیلی را بر عهده می گیرد و باید تلاش کند دنیا را از شر این موجودات خونخوار و خطرناک نجات دهد.

دانلود بازی Ender Lilies: Quietus of the Knights[a] برای پی سی

Ender Lilies: Quietus of the Knights[a] یک بازی ویدئویی در ژانر اکشن, ماجراجویی است که توسط Adglobe و Live Wire توسعه یافته و توسط Binary Haze Interactive منتشر شده است که شامل یک افسانه فانتزی تاریک Metroidvania است. داستان بازی در مورد قهرمان داستان به نام لیلی است، آخرین کاهن بازمانده در سرزمینی ویران شده توسط باران بی پایان و ظالمانه که موجودات زنده را دیوانه و زامبی می کند و آنها را به مردگانی تبدیل می کند و در عین حال جاودانگی می بخشد. لیلی که در کلیسایی بیدار می شود و هیچ خاطره ای از رویداد های اخیر ندارد، به کاوش فراتر از امنیت پناهگاه برای یافتن منبع باران روی می آورد. در طول راه، لیلی می تواند ارواح مردگان پاک شده را برای محافظت از او احضار کند.

Ender Lilies Quietus of the Knights.banner1

بازی ماجراجویی کامپیوتر انقراض نیلوفرها پس از اینکه بلایت کل پادشاهی Land’s End را نابود کرد و همه ساکنان آن را به Blighted تبدیل کرد آغاز می شود. شخصیت اصلی و بازیکن لیلی، آخرین بازمانده از کاهنان سفید است که توانایی پاکسازی ارواح از فساد را دارد. لیلی در سفرش با روح ارواح پاک شده از بلایت همراه می شود. او توسط روح یک شوالیه که با کشیش سفید قبلی سوگند وفاداری یاد کرده بود، استقبال می کند، که توانست روح شوالیه وفادار را برای محافظت از لیلی به او ببندد، زیرا او کاملاً جوان و بی دفاع است. شوالیه کمک خواهد کرد تا از طریق پادشاهی بلا حرکت کند، راه را بیابد و خاطرات را با هم به یاد بیاورد، و مهمتر از همه، برای کشیش جوان بجنگد.

دانلود بازی Ender Lilies Quietus of the Knight  PC | گیمباتو

Ender Lilies از گیم پلی 2 بعدی اسکرول جانبی استفاده می کند. گیمر کنترل لیلی را از منظر سوم شخص به عهده می گیرد. عنوان سنگینی برای مبارزه، حل پازل و جمع آوری آیتم در یک پادشاهی گمشده است که بازیکن باید با پیشرفت بازی، رمز و راز آن را کشف کند.

لیلی به جای استفاده از سلاح، روح شوالیه‌ های مرده‌ ای را که روح‌ های سپاسگزارشان در تلاشش به او می‌ پیوندند، تطهیر می‌ کند. به صورت انجام مبارزه برای او. بازیکن با روحیه یک شمشیرزن شروع می کند، که می تواند ضربات شمشیر سریع را در اطراف یک زمین کوچک، هم در بالا و هم در زیر ، از بین ببرد. شکست دادن دشمنان امتیاز تجربه بازیکن را به دست می آورد. حریفان خاص می توانند با کشف و شکست دادن آنها، کارنامه بازیکن را گسترش دهند، و بر اساس حمله انتخابی خود، توانایی های جدید را به آنها بدهند. در این مبارزه، بازیکن سه روح مختلف را تجهیز می کند که هر یک از نظر توانایی منحصر به فرد هستند. پخش کننده را می توان به دو بارگیری مختلف مجهز کرد و می تواند به طور یکپارچه بین آنها جابجا شود. با این حال، مهارت‌ ها نامحدود نیستند و زمانی که آنها تمام می‌ شوند، بازیکن باید یک گل قرمز یا مکانی برای استراحت پیدا کند.

دانلود بازی Ender Lilies Quietus of the Knight  PC | گیمباتو

در این بازی کامپیوتر بازیکنان می توانند مهارت های خود را با آثاری که در سرتاسر جهان پراکنده شده اند، هم افزایی کنند. برای تجهیز آثار بیشتر، بازیکنان باید Chains of Sorcery را پیدا کنند. چندین ارتقاء دیگر وجود دارد که بازیکنان ممکن است در سرتاسر جهان پیدا کنند، اما برای تقویت مهارت‌ های آن‌ ها به بلایت‌ ها نیاز است که آنها را قوی‌ تر می‌ کند. مهارت اصلی حمله، که توسط شوالیه آمبرال هدایت می شود، از روح های باستانی استفاده می کند،  که مواد کمیاب هستند که در مرحله آلفا قابل جمع آوری نیستند. انجام برخی مینی گیم ها حداکثر امتیاز سلامت را افزایش می دهد. بازیکن می تواند از قدرت دعا برای بازگرداندن سلامتی خود استفاده کند و فقط می تواند سه بار قبل از نیاز به استراحت دعا کند. گل های سفید یک دعا را باز می گرداند. برای ارتقای قدرت دعاهای لیلی، بازیکنان باید کشیش های سفیدپوست را پیدا کنند. در ادامه با دانلود رایگان این بازی از وب سایت گیمباتو با ما همراه باشید.

دانلود بازی ENDER LILIES: Quietus of the Knights-CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
CODEX دانلود 1.19GB Download
Update برای نسخه CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
Update.v1.1.0 163MB Download
Update.v1.1.5 41MB Download
دانلود بازی ENDER LILIES: Quietus of the Knights v1.1.0–FitGirl Repack
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
v1.1.0–FitGirl Repack 799MB Download

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای درون پوشه CODEX را در محل نصب بازی خود کپی و جایگزین کنید تا بازی کرک شود.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

————————————————————————————————————

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
2بار نامزد دریافت جایزه

رده سنی:T
برای افراد بالای 13سال مناسب است.

دارای میانگین نمرات 86 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Quad Core @ 2.50Ghz Dual Core @ 2.00Ghz CPU
2GB of video RAM 1GB of video RAM VGA
4GB RAM 2GB RAM RAM
2GB 2GB HHD
Windows 10 64 bit Windows 7 SP1 64 bit OS
DirectX: Version 11 DirectX: Version 11 software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی