خود را در Gilmerra پیدا می کنید مکانی پر از تضاد , که متشکل از هشت استان که در سراسر کوه ها، جنگل ها، غارها
خود را در Gilmerra پیدا می کنید مکانی پر از تضاد , که متشکل از هشت استان که در سراسر کوه ها، جنگل ها، غارها و اقیانوس ها کشیده شده

دانلود بازی Demeo: PC Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Demeo: PC Edition یک نیروی تاریک در سیاه چالی بزرگ به دنبال شما افتاده است و دنیای زیریرین را هم تسخیر کرده است. حال شما در این دنیا باید حرکت کرده و به سراغ باس‌ها بروید.نقش شما می‌توانید برابر با چشم عقاب، جادوگر عرفانی، قاتل مرگبار، نگهبان محافظ و گزینه‌های مشابه دیگر باشد. شما باید قهرمانان خود را عاقلانه انتخاب کرده و ماجراجویی مشارکتی بازی را همین‌طور ادامه دهید.

Demeo PC.Edition.banner2

باید در بازی Demeo: PC Edition که یک بازی نقش آفرینی کامپیوتر می باشد , بر نیروهای نامقدس چیره بشوید. شما می‌توانید در تلاش برای اهداف خود مرده و بار دیگر برخیزیده و مبارزه خود را ادامه دهید. محیط‌های زیادی از کوه‌ها و جنگل‌های زیبا گرفته در بازی دیده می‌شود و می‌توانید از زیبایی غروب خورشید هم بر فراز چمنزار پوشیده از خرگوش‌ها و حیوانات دیگر لذت ببرید. این بازی دو روی روشن و تاریک دارد و می‌توانید همین‌طور در صدد کاوش ویرانه‌های قلعه هالومارک باشید.

دانلود بازی Demeo: PC Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Demeo: PC Edition در سال 2021 منتشر شد این بازی را کمپانی بازی سازی Resolution Games آن را ساخته است و همین شرکت آن را به بازار عرضه کرده است. نمره بسیار خوبی از منتقدان گرفته است و جوایز متعددی نیز برنده شده است. ژانرهای این بازی استراتژیک , نقش آفرینی ماجراجویی و فانتزی می باشد. همین الان شما می توانید این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و نیروی تاریک شیطانی را شکست دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی