بازی Gerda: A Flame in Winter در مورد پرستاری به نام گردا لارسن است که بعد از جنگ 1945 به دنبال شوهر خود یعنی آندرس
بازی Gerda: A Flame in Winter در مورد پرستاری به نام گردا لارسن است که بعد از جنگ 1945 به دنبال شوهر خود یعنی آندرس میگردد، او توسط گشتاپو دستگیر

دانلود بازی Gerda: A Flame in Winter برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Gerda: A Flame in Winter شما نقش پرستاری به اسم گردا لارسن را بازی میکنید که بعد از جنگ 1945 تمام امیدش نجات پیدا کردن شوهرش یعنی آندرس است. آندرس در جنگ توسط گشتاپو دستگیر شده و گردا به هر طریقی که شده میخواهد او را نجات دهد و بهش کمک کند. گردا انسانی صلح طلب است و اصلا نمیخواهد وارد درگیری بشود. 

دانلود بازی Gerda: A Flame in Winter برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Gerda: A Flame in Winter یک بازی درام کامپیوتری است که شما باید تصمیم گیرنده زندگی گردا باشید و تمام انتخاب هایی که میکنید روی روند بازی تاثیر مستقیم و غیر مستقیمی خواهد داشت پس سعی کنید راهی را پیش بگیرید که عواقب کمتری براتان داشته باشد. در مسیر بازی شما با چالش های زیاد و پیچیده ای ره به رو میشوید زیرا شاید کسی که حالش را خوب کردید بعدا باعث آزار و اذیت دیگران بشود. حال شما باید انتخاب کنید و مسیر را به گردا نشان دهید.

دانلود بازی Gerda: A Flame in Winter برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی Gerda: A Flame in Winter در سال 2022 توسط شرکت بازی سازی DON’T NOD توسعه و عرضه یافته شده است. اگر میخواهید به گردا در این مسیر پر پیچ و خم برای نجات شوهرش کمک کنید همین حالا میتوانید این بازی ماجراجویی کامپیوتری را از سرور های سریع و رایگان گیمباتو دانلود کنید و لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی