در بازی “Have a Nice Death” شما وارد یک اکشن سرکش دوبعدی می‌شوید، جایی که به عنوان یک مرگ کاره‌بیشه کار می‌کنید و کارمندانتان شروع
در بازی “Have a Nice Death” شما وارد یک اکشن سرکش دوبعدی می‌شوید، جایی که به عنوان یک مرگ کاره‌بیشه کار می‌کنید و کارمندانتان شروع به شورش می‌کنند و تعادل

دانلود بازی Have a Nice Death برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Have a Nice Death یک بازی در ژانر بازی های اکشن برای کامپیوتر می باشد و  بازی Have a Nice Death از دپارتمان‌های تاریک و جذاب تشکیل شده است، و شما باید در مناطق خاصی به کشف و استخراج منابع بپردازید. در بازی شخصیت‌های بیادماندنی‌ای را مشاهده می‌کنید که همچنان جذابیت خود را حفظ کرده و تجربه‌های متنوعی را با شما به اشتراک می‌گذارند. شما قادر خواهید بود از ترکیب بیش از ۳۰ سلاح استفاده کنید و آن‌ها را با ارتقا به سطوح بالاتر بهبود بخشید.

دانلود بازی Have a Nice Death برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی مهارت خود را از طریق نبردهای سریع تقویت کنید و به یاد داشته باشید که اسلشر بازی به حدی قوی است که در ابتدا شاید قدرت رویایی در مقابل دشمنان سریعتان را نداشته باشید. بنابراین، باید صبر کنید و با توسعه مهارت، به سرعت مورد نظر خود را به دست آورید.شما باید از تجربیاتی که به دست آورده‌اید، عبرت بگیرید و در نبردها از آن‌ها بهره ببرید. اجرای موفق در هر مرحله امکان باز کردن قفل آیتم‌ها و ارتقاهای جانبی را فراهم می‌کند. قدرت شما به یک سری حرکات نابجا پیوند خورده است و شما باید در سیستم خاصی که Death Incorporated نام دارد، پیشروی کنید. برخی از زیردستان باس‌ها دارای قدرت بیشتری هستند و شما باید در هنگام نبرد به آن‌ها توجه کنید. در بازی باید تعداد زیادی وظایف حیاتی را انجام دهید و با گذر زمان با آن‌ها آشنا خواهید شد. گرافیک و موسیقی بازی به حد مطلوبی طراحی شده‌اند و حداقل می‌توانند در طول مسیر با شما همراهی کنند.

دانلود بازی Have a Nice Death برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Have a Nice Death در سال 2022 توسط شرکت Magic Design Studios و کمپانی Gearbox Publishing آن را به بازار عرضه کرد و ژانر این بازی نمره قابل قبولی از منتقدان دریافت کرده است و شما همین الان می توانید از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و به عنوان عزرائیل به زیردست های خود نظم بدهید , موفق باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی