logo.gamebato
در بازی Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-Shot Adventure، اسکلت ها را بشکنید، اژدها ها را شکست دهید و با گولم های
امتیاز:
3.9/5
در بازی Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-Shot Adventure، اسکلت ها را بشکنید، اژدها ها را شکست دهید و با گولم های غول پیکر مبارزه کنید. تلاش

دانلود بازی Tiny Tina's Assault on Dragon Keep برای پی سی | گیمباتو

بازی Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep را قبل از ادامه ی آن در بازی تکامل یافته تر Tiny Tina’s Wonderlands بازی کنید! ملکه اسیر شده است و پادشاهی او در خطر است. فقط شما و دوستانتان شانسی برای بازگرداندن آرامش به این سرزمین عجیب و غریب و مسحور دارید. مسیر خود را از میان جنگل‌های خائنانه، دخمه‌های شبح‌آمیز و قلعه‌های ترسناک بپیمائید، اما مراقب باشید – سفر شما می‌تواند در یک لحظه به دلیل هوس‌های پر هرج و مرج تینا به کلی تغییر کند.

دانلود بازی Tiny Tina's Assault on Dragon Keep برای PC | گیمباتو

در این حماسه رومیزی غوطه ور شوید و برای مبارزه فانتزی زندگی خود آماده شوید! شخصیت خود را از فهرستی متشکل از شش Vault Hunter منحصر به فرد، که هرکدام دارای توانایی‌های خاص و ساخت‌های قدرتمند خود هستند، انتخاب کنید و بلافاصله به صورت انفرادی یا کوآپ وارد نبردهای فانتزی پر هرج و مرج شوید. نمی توان گفت که در آینده با تینا به عنوان Bunkermaster شما چه اتفاقی می افتد! برای هر چیزی آماده باشید (مخصوصاً مقلدهای گرسنه که به شکل صندوقچه های گنج ظاهر می شوند).

دانلود بازی Tiny Tina's Assault on Dragon Keep برای کامپیوتر | گیمباتو

Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep چهارمین DLC کمپین Borderlands 2 است. در 25 ژوئن 2013 منتشر شد. Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep با عنوان Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-Shot Adventure در 9 نوامبر 2021 دوباره منتشر شد، یک بازی مستقل که دارای برخی ویژگی های جدید است و برای تجربه ی بازی ، بازیکن دیگر نیازی به تصاحب Borderlands 2 ندارد. این DLC دارای مجموعه کاملی از دشمنان جدید، مکان‌ها و تعدادی آیتم جدید از جمله اسلحه‌های جدید، سپرها، مدهای کلاسی با مضمون فانتزی و مدهای نارنجک مانند طلسم است. نسخه های فشرده سازی شده ی موجود از این بازی منتشره در سال 2021 را می توانید از طریق لینک های مستقیم دانلود زیر با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی