داستانی وحشیانه از عشق، مرگ، جوجه ها و رستگاری! Chicken Police یا به فارسی پلیس مرغ یک ماجراجویی نوآر رفیق-پلیسی با دنیایی با دقت ساخته
داستانی وحشیانه از عشق، مرگ، جوجه ها و رستگاری! Chicken Police یا به فارسی پلیس مرغ یک ماجراجویی نوآر رفیق-پلیسی با دنیایی با دقت ساخته شده، داستانی تلخ و طنز

دانلود بازی !Chicken Police - Paint it RED برای پی سی | گیمباتو

!Chicken Police – Paint it RED در دنیایی متناوب می گذرد که پر از حیوانات انسان نما است که عموماً به صورت انسان هایی با سر حیوانات به تصویر کشیده می شوند. بازیکنان سانی فیدرلند، یک پلیس سوخته با سر خروس را کنترل می کنند. سانی قبلاً یک قهرمان مشهور بود، اما الکلی شده است و با شریک سابق خود، مارتی مک چیکن، بیگانه و غریب شده است. پس از اینکه زنی پریشان به او نزدیک شد، سانی دوباره با مارتی متحد می شود تا آخرین پرونده را قبل از بازنشستگی او حل کند. این بازی یک بازی کامپیوتری ماجراجویی به سبک نقطه و کلیک است که با الهام از فیلم های نوآر دهه 1940 طراحی شده می باشد.

دانلود بازی !Chicken Police - Paint it RED برای PC | گیمباتو

بیشتر بازی در یک تک رنگ سبک است، اما رنگ ها به قدری برای تاکید و جلب توجه استفاده می شوند. بازیکنان به دنبال سرنخ می گردند، با مظنونین مصاحبه می کنند و در نهایت از آنها بازجویی انجام می دهند. هنگام بازجویی از یک مظنون، یک بازی کوچک موفقیت آنها را تعیین می کند. بازیکنان پس از مطلع شدن از ویژگی‌های شخصیتی، سعی می‌کنند یک خط سوال پیدا کنند که از شخصیت مظنون سوء استفاده کند. انتخاب نادرست خطوط بازجویی می‌تواند گزینه‌های دیالوگ را ببندد و میزان یادگیری بازیکنان از پس‌زمینه داستان را کاهش دهد، اما این امر بازی را در وضعیت غیرقابل پیروزی قرار نمی‌دهد.

دانلود بازی !Chicken Police - Paint it RED برای کامپیوتر | گیمباتو

!Chicken Police – Paint it RED و یا به فارسی پلیس مرغ: آن را قرمز رنگ کنید! یک بازی کامپیوتر ماجراجویی به سبک نقطه و کلیک است که توسط The Wild Gentlemen ساخته شده است. HandyGames آن را در سال 2020 برای چندین پلتفرم مختلف منتشر کرد. بازیکنان یک پلیس سوخته را کنترل می کنند که در حال تحقیق در مورد جنایتی در شهری از حیوانات انسان نما است. آخرین و کامل ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی که توسط وبسایت محبوب GOG انتشار یافته را می توانید با بالاترین سرعت ممکن و به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها با استفاده از لینک های مستقیم قرار داده شده در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو دانلود نموده و بعد از نصبی آسان به احرای آن بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی