logo.gamebato
هنگامی که شهری را از بیابان رام نشده در لبه جهان شناخته شده، ایجاد و احداث می کنید از مردم خود محافظت و آن ها
امتیاز:
3.9/5
هنگامی که شهری را از بیابان رام نشده در لبه جهان شناخته شده، ایجاد و احداث می کنید از مردم خود محافظت و آن ها را راهنمایی کنید. مواد خام

در Farthest Frontier یا به فارسی دورترین مرز، اقلام ساخته شده را برای تجارت، مصرف، تجهیز و مبارزه تولید کنید تا بقای خود را برای مبارزه در برابر عوامل و تهدیدهای بیرونی تضمین کنید. (حالت صلح‌طلبانه برای بازیکنانی که نمی‌خواهند در جنگ شرکت کنند در دسترس است).

دانلود بازی Farthest Frontier برای کامپیوتر | گیمباتو

ویژگی های کلیدی

برداشت، رشد، صنایع دستی : 14 ماده خام مختلف از چوب، سنگ و خاک رس گرفته تا سنگ معدن فلزی، گیاهان وحشی و عسل را برداشت کنید. 17 نوع غذا، از جمله اقلام علوفه، ماهی و شکار، به علاوه 10 محصول غذایی که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی هستند، پرورش دهید. 32 مورد متریال و مواد دست ساز را در یک اقتصاد چند لایه تولید کنید.

بسازید و پیشرفت کنید : در حالی که شهر خود را از یک شهرک نوپا به یک شهر شلوغ تبدیل می کنید، 50 نوع ساختمان مختلف بسازید. با افزایش رفاه و مرکزیت یافتن شهر شما، مرکز شهر و مسکن شما از طریق چندین طبقه ساختمان پیشرفت می کند. ارتقاء ساختمان های تولیدی برای افزایش کارایی و امکان تولید اقلام پیشرفته تر.

دقیق ترین سیستم کشاورزی تا کنون : به طور استراتژیک از 10 محصول با ویژگی های رشد منحصر به فرد انتخاب کنید و تناوب زراعی را برای حفظ حاصلخیزی خاک، جلوگیری از آسیب گرما و یخبندان و جلوگیری از تجمع بیماری ها پیکربندی کنید. مزارع خود را در طول زمان کشت کنید، علف های هرز و سنگ ها را حذف کنید، حاصلخیزی را افزایش دهید و مخلوط خاک را تنظیم کنید تا به حداکثر تولید محصول برسید تا جمعیت در حال رشد خود را تغذیه نگه دارید.

دانلود بازی Farthest Frontier برای کامپیوتر | گیمباتوFarthest Frontier یا دورترین مرز، یک بازی بقا محور با عناصر استراتژی است که توسط Crate Entertainment به صورت مستقل توسعه یافته و منتشر گردیده است. Crate بیشتر برای بازی اکشن-نقش آفرینی تحسین شده، Grim Dawn شناخته می شود. آخرین نسخه ی موجود از دومین بازی آنها که دورترین مرز نام دارد به صورت دسترسی پیش از انتشار و فشرده سازی شده بدون نیاز نصب از طریق لینک قرار گرفته بر روی همین صفحه از وبسایت گیمباتو قابل دانلود ، استخراج و اجراست.

دانلود بازی Farthest Frontier برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی