دانلود بازی Undertale برای کامپیوتر
Undertale یک بازی ویدئویی در ژانر نقش آفرینی دو بعدی است که در سال ۲۰۱۵ توسط توسعه دهنده مستقل آمریکایی، توبی فاکس ساخته شده است. بازیکن کنترل کودکی را بر عهده دارد که به زیرزمین افتاده است: یک منطقه بزرگ و منزوی در زیر سطح زمین که توسط یک مانع جادویی از هم جدا شده است. بازیکن در طول سفر خود در این بازی نقش آفرینی کامپیوتر با هیولاهای مختلفی ملاقات می کند، اگرچه برخی از هیولاها ممکن است بازیکن را درگیر مبارزه کنند. سیستم مبارزه شامل حرکت بازیکن در حملات جهنمی با گلوله کوچک توسط حریف است. آنها می توانند هیولاها را آرام یا تحت سلطه خود درآورند تا به جای کشتن آنها، در امان بمانند. این انتخاب ها بر روی بازی تأثیر می گذارند و دیالوگ ها، شخصیت ها و داستان بر اساس نتایج تغییر میکنند. این بازی برای Microsoft Windows و OS X در سپتامبر 2015 منتشر شد. این بازی نقش آفرینی برای موضوع, سیستم مبارزه بصری، موسیقی، اصالت، داستان، دیالوگ و شخصیت ها تحسین شده است. این بازی بیش از یک میلیون نسخه فروخت و نامزد چندین جایزه شد.
Undertale یک بازی نقش آفرینی است که از دیدگاه بالا به پایین استفاده می کند. در بازی، بازیکن یک کودک را کنترل می کند و اهداف را تکمیل می کند تا در طول داستان پیشرفت کند. گیمر دنیای زیرزمینی پر از شهرها و غارها را کاوش می کند و باید در سفر خود پازل های متعددی را حل کند. دنیای زیرزمینی خانه هیولاهایی است که بسیاری از آنها بازیکن را در نبرد به چالش می کشند؛ بازیکنان تصمیم می گیرند که آیا آنها را بکشند، فرار کنند یا با آنها دوست شوند. انتخاب های انجام شده توسط بازیکن به طور اساسی بر روی طرح و پیشرفت کلی بازی تأثیر می گذارد و اخلاق بازیکن به عنوان سنگ بنای توسعه بازی عمل می کند.
در بازی کامپیوتر Undertale وقتی بازیکنان در رویدادهای متنی یا تصادفی با دشمنان روبرو می شوند، وارد حالت نبرد می شوند. در طول نبردها، بازیکنان قلب کوچکی را کنترل می کنند که نشان دهنده روح آن ها است و باید از حملاتی که توسط هیولای مخالف مانند تیرانداز گلوله ای جهنمی انجام می شود، اجتناب کنند. همانطور که بازی پیشرفت می کند، عناصر جدیدی مانند موانع رنگی، و مبارزات رئیسی که نحوه کنترل قلب بازیکنان را تغییر می دهد، معرفی می شوند. بازیکنان ممکن است انتخاب کنند که به دشمن حمله کنند، که شامل فشار دادن دکمه های زمان بندی شده است. کشتن دشمنان باعث می شود که بازیکن طلا کسب کند. آنها می توانند از گزینه ACT برای بررسی ویژگی های حمله و دفاع دشمن و همچنین انجام اقدامات مختلف دیگر استفاده کنند که بسته به دشمن متفاوت است. اگر بازیکن از اقدامات مناسب برای پاسخ به دشمن استفاده کند، یا به آنها حمله کند تا زمانی که دارای HP کم (اما هنوز زنده) باشد، می تواند انتخاب کند که از آنها در امان بماند و بدون کشتن آنها به مبارزه پایان دهد. برای اینکه برخی از رویارویی های رئیس بهطور مسالمت آمیز تکمیل شوند، بازیکن باید زنده بماند تا زمانی که شخصیتی که با آن روبرو می شود، دیالوگ خود را تمام کند. این بازی دارای چندین شاخه داستان و پایان است که بستگی به این دارد که آیا بازیکنان دشمنان خود را بکشند یا نجات دهند.
هیولاها در طول نبرد با بازیکن صحبت می کنند و بازی به بازیکنان می گوید که احساسات و اعمال هیولا چیست. حملات دشمن بر اساس نحوه تعامل بازیکنان با آنها تغییر می کند: اگر بازیکنان گزینه های غیر خشونت آمیز را انتخاب کنند، حملات دشمن آسان است، در حالی که اگر بازیکنان گزینه های خشونت آمیز را انتخاب کنند،سخت تر می شوند.