Metro Exodus بازی در سبک اکشن, ماجرایی و شوتر اول شخص است که در سال 2035، یک سال پس از رویدادهای Metro: Last Light، در
Metro Exodus بازی در سبک اکشن, ماجرایی و شوتر اول شخص است که در سال 2035، یک سال پس از رویدادهای Metro: Last Light، در فضای پسا آخرالزمانی که توسط

بازی کامپیوتر Metro Exodus

Metro Exodus یک بازی ویدئویی در ژانر اکشن, ماجرایی و اول شخص است که توسط 4A Games توسعه یافته و توسط Deep Silver منتشر شده است. این سومین قسمت از سه گانه بازی های ویدیویی مترو است که بر اساس رمان های دیمیتری گلوخوفسکی، پس از رویدادهای Metro 2033 و Metro: Last Light ساخته شده است. در سال 2019 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان منتشر شد. نسخه بهبود یافته بازی در 6 مه 2021 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد و بعداً در 18 ژوئن 2021 برای پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری X/S منتشر شد. این بازی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد.

دانلود بازی Metro Exodus: Complete Edition برای PC | گیمباتو

Metro Exodus یک بازی کامپیوتر اکشن و شوتر اول شخص با عناصر ترسناک بقا و مخفی کاری است. در سرزمین بایر پسا آخرالزمانی فدراسیون روسیه و جمهوری قزاقستان سابق، بازیکن باید با خطرات و چالش های جدید کنار بیاید و در مبارزه با موجودات جهش یافته و همچنین انسان های متخاصم شرکت کند. بازیکن دارای زرادخانه ای از سلاح های دست ساز است که می تواند از طریق مواد جمع آوری و یک سیستم کاردستی سفارشی شود. این بازی ترکیبی از سطوح خطی و محیط های جعبه شنی را دارد. همچنین شامل یک سیستم آب و هوای پویا، یک چرخه روز و شب، و محیط هایی است که همراه با فصل ها با پیشرفت داستان تغییر می کند. طول یک سال کامل درون بازی تنظیم شده است.

دانلود بازی Metro Exodus: Complete Edition برای PC | گیمباتو

Metro Exodus در سال 2035، یک سال پس از رویدادهای Metro: Last Light، در فضایی پسا آخرالزمانی که توسط یک جنگ هسته ای ویران شده است، می گذرد. همانند دو سری قبلی، بازیکن نقش آرتیوم را بر عهده می‌ گیرد که از مترو مسکو فرار می‌ کند و با متحدانش به سمت شرق دور، با لوکوموتیو به نام «آرورا» به سفری در سراسر قاره می‌ رود. داستان در طول یک سال اتفاق می افتد و با یک زمستان سخت هسته ای در مترو شروع می شود. شخصیت اصلی دیگری که از بازی قبلی و کتاب مترو 2035 بازگشته است، آنا است که اکنون همسر آرتیوم است. میلر، پدر آنا و رهبر فرقه اسپارتان نیز از بازی ها و رمان های قبلی بازمی گردد.

دانلود بازی Metro Exodus: Complete Edition برای PC | گیمباتو

در این بازی اکشن کامپیوتری پس از حمله به D6، آرتیوم از درگیری داخلی و فساد مداوم در مترو ناامید می شود و از نظم اسپارتان خارج می شود. او به زودی وسواس زیادی برای اثبات وجود انسان های دیگر در خارج از مسکو پیدا می کند و سفرهای خطرناک متعددی را به سطح زمین انجام می دهد که باعث نگرانی آنا و ناامیدی میلر شده است. با این حال، در یکی از این سفرها با آنا، آنها شاهد قطاری هستند که روی سطح کار می کند. قبل از اینکه بتوانند آن را دنبال کنند، به همراه گروهی از افرادی که ادعا می کنند اهل خارج از مسکو هستند، توسط سربازان هانزا دستگیر می شوند. سربازان هانزا دیگر زندانیان را اعدام می‌کنند و آرتیوم مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و آنا را به پایگاه خود می‌ برد. آرتیوم که از شلیک گلوله جان سالم به در می برد، سربازان را دنبال می کند تا آنا را نجات دهند، و در این فرآیند به طور ناخواسته یک مختل کننده سیگنال را که تمام ارتباطات ورودی و خروجی مسکو را مسدود می کرد، از بین می برد. ارسال‌ های رادیویی از سراسر جهان شروع به دریافت می‌ کنند و آرتیوم و آنا متوجه می‌ شوند که بشریت منقرض نشده است. آنها با دزدیدن یکی از لوکوموتیوهای هانزا به نام “آرورا” با کمک یک مهندس قطار هنسا به نام یرماک فرار می کنند. در ادامه با لینک دانلود رایگان این بازی از وب سایت گیمباتو با ما همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی