logo.gamebato
Destiny 2 Beyond Light یک بازی اکشن تیراندازی و از منظر اول شخص می باشد که بازیکنان به قمر یخی سفر می کنند تا با
امتیاز:
3.9/5
Destiny 2 Beyond Light یک بازی اکشن تیراندازی و از منظر اول شخص می باشد که بازیکنان به قمر یخی سفر می کنند تا با Fallen Kell Eramis روبرو شوند

دانلود بازی Destiny 2: Beyond Light برای کامپیوتر

بازی Destiny 2: Beyond Light یک توسعه بزرگ برای Destiny 2 است، یک بازی ویدئویی در ژانر اکشن و تیراندازی اول شخص که توسط Bungie ساخته و منتشر شده است. این بازی در 10 نوامبر 2020 به عنوان پنجمین الحاقیه بازی Destiny 2 منتشر شد. بازیکنان به قمر یخی سفر می کنند تا با Fallen Kell Eramis روبرو شوند که قصد دارد از قدرت تاریکی برای نجات مردم خود و انتقام گرفتن از مسافر استفاده کند, زیرا او و بسیاری از Fallen معتقدند که مسافر آنها را قبل از عصر طلایی بشریت رها کرده است. گاردین بازیکن اصلی همچنین این قدرت جدید مبتنی بر تاریکی را به عنوان یک زیر کلاس به نام Stasis به دست می‌ آورد که دارای توانایی‌ های جدید مبتنی بر یخ است که می‌تواند دشمنان را منجمد کند.

دانلود بازی DESTINY 2: BEYOND LIGHT برای پی سی | گیمباتو

Beyond Light گیم پلی پایه Destiny 2 را حفظ می کند. بازیکن، به عنوان یک نگهبان با استفاده از قدرتی به نام Light که به آنها توانایی های مافوق بشری و توانایی بازسازی می دهد، در ترکیبی از گیم پلی تیراندازی اول شخص و سوم شخص می باشد که در هر دو حالت بازیکن در مقابل محیط و فعالیت های بازیکن در مقابل بازیکن به صورت انبوه مبارزه می کند. دنیای بازی آنلاین چند نفره فعالیت‌ های مشارکتی شامل جوایز مختلف، مأموریت‌ های مرتبط با داستان، «اعتصاب‌ ها»، سیاه‌ چال‌ ها، حمله‌ ها، رویدادهای عمومی جهان باز، و رویدادهای فصلی ویژه است، در حالی که مسابقات رقابتی شامل مسابقات با دیگر نگهبانان در Crucible یا حالت تیمی در مقابل تیم در Gambit است.

دانلود بازی DESTINY 2: BEYOND LIGHT برای پی سی | گیمباتو

در بازی تیراندازی کامپیوتر Destiny 2: Beyond Light بازیکنان با اسلحه ها و زره های جدید و همچنین مواد مختلفی که به عنوان نوعی ارز درون بازی برای به دست آوردن یا ارتقای تجهیزات دیگر استفاده می شوند، پاداش می گیرند. بازیکنان می توانند حداکثر سه شخصیت فعال داشته باشند، یکی از هر یک از کلاس های اصلی بازی: Titan، Hunter و Warlock، که هر کدام دارای چندین زیر کلاس بر اساس نوع عنصری است که قبل از ماموریت انتخاب می کنند. بازیکنان به دنبال بهبود سطح قدرت کلی شخصیت خود هستند(میانگین تقریبی برای اندازه گیری کیفیت سلاح ها و تجهیزاتی که جمع آوری کرده اند ) که به آنها امکان می دهد فعالیت های چالش برانگیزتری را در بازی انجام دهند.

دانلود بازی DESTINY 2: BEYOND LIGHT برای پی سی | گیمباتو

سایر توانایی‌ های این زیر کلاس را می‌ توان با به دست آوردن طیف وسیعی از جنبه‌ ها و بخش‌ ها از طریق کوئست‌ ها و تخصیص آن‌ ها به توانایی‌ های اصلی شخصی‌ سازی کرد. برای مثال، بازیکنان می‌ توانند نارنجک‌ هایشان را در دیواری از کریستال‌ ها منفجر کنند، یا میدانی ایجاد کنند که از طریق این جنبه‌ ها و قطعات، دشمنانی را که درون آن گیر کرده‌اند، کند و منجمد کند.

علاوه بر داستان اصلی بازی Destiny 2: Beyond Light و محتوای اضافه شده, Bungie همچنین سال را به چهار فصل تقسیم کرد. با هر فصل، حداقل ها و سقف های سطح قدرت افزایش می یافت. هر فصل پولی برای به دست آوردن وسایل جدید، ارز بازی، و لوازم آرایشی و همچنین فعالیت‌ ها و موفقیت‌ های جدید مرتبط با آن فعالیت‌ ها ارائه می‌ کرد که برخی از آنها برای دسترسی به خرید سیزن نیاز داشتند. هم اکنون می توانید لینک دانلود رایگان این بازی جذاب را از وب سایت گیمباتو دریافت کنید.

دانلود بازی DESTINY 2: BEYOND LIGHT برای پی سی | گیمباتو

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
CPU
VGA
RAM
HHD
OS
software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی