در بازی Ara: History Untold ملتی بسازید و مردم خود را در طول تاریخ به قله‌های دستاوردهای بشری هدایت کنید، در حالی که سرزمین‌های جدید
در بازی Ara: History Untold ملتی بسازید و مردم خود را در طول تاریخ به قله‌های دستاوردهای بشری هدایت کنید، در حالی که سرزمین‌های جدید را کشف می‌کنید، هنر و

Ara History.Untold.banner1

در Ara: History Untold، شما به عنوان رهبر یک تمدن جدید انتخاب می‌شوید و در دوره‌های مختلف تاریخی و جغرافیایی قرار می‌گیرید. هدف اصلی شما ساخت و گسترش امپراتوری خود، مدیریت منابع، تحقیق و پیشرفت علمی، و تعامل با دیگر تمدن‌ها است. شما در این بازی باید عناصر کمیاب جمع آوری کنید با دیگر تمدن ها تعامل کنید و در بعضی از موارد باید با آن ها بجنگید. محیط های این بازی بسیار متنوع می باشد و در هر زمان و در هر مکانی می توانید قلمرو خود را گسترش دهید.

Ara History.Untold.banner2

بازی Ara: History Untold از تنوع تاریخی و تمدن‌های مختلف الهام می‌گیرد و به شما این امکان را می‌دهد که در دنیای متنوعی از فرهنگ‌ها و زمان‌ها گام بزنید. این بازی یک بازی در ژانر استراتژیک برای کامپیوتر می باشد و گیم‌ پلی بازی بر پایه نوبتی است و نیاز به تفکر استراتژیک و برنامه‌ریزی دارد. بازیکنان باید تصمیماتی مهم در زمینه دیپلماسی، جنگ و توسعه اقتصادی بگیرند. تصمیمات شما در بازی تأثیرات گسترده‌ای بر روی دنیای بازی و روابط با دیگر ثتمدن‌ها دارد. این انتخاب‌ها می‌توانند به نتایج متفاوتی منجر شوند. شما باید منابع خود را به‌خوبی مدیریت کنید و بر روی تحقیق و توسعه فناوری‌ها تمرکز کنید. این عوامل می‌توانند امپراتوری شما را به سمت قدرت و موفقیت سوق دهند. بازی به‌خوبی طراحی شده و دارای گرافیک زیبا و جزییات دقیق از دنیای تاریخی است.

Ara History.Untold.banner3

بازی کامپیوتری Ara: History Untold توسط استدیو بازی سازی Oxide Games ساخته شده و مراحل توسعه این بازی را تکی بر عهده داشته است و خود کمپانی بزرگ Xbox Game Studios این بازی را به صورت کاملا انحصاری برای کامپیوتر عرضه کرد. تاریخ دقیق عرضه این بازی 24 سپتامبر سال 2024 می باشد و یکی از جدیدترین محصولات بازی در ژانر مدیریت منابع می باشد و دیگر ژانرهای این بازی استراتژیک , تاریخی , جنگی می باشد. این بازی از منتقدان نمره خوب و رو به بالایی دریافت کرده است اما کاربران استیم زیاد از این بازی انحصاری استقبال نکرده اند و یکی از دلایل اصلی این عدم استقبال قیمت بسیار بسیار گران 60 دلاری این بازی می باشد اما شما دوستان عزیز می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان و به صورت نیم بها از طریق لینک های مستقیم موجود در پایگاه داده گیمباتو دانلود کرده و به راحتی آب خوردن آن را استخراج و نصب بکنید و تمدن خود را شکل دهید.

نکته مهم: حتما در هنگام نصب نسخه ElAmigos، کرک مدنظر خود را بر روی RUNE/CODEX قرار بدهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی