logo.gamebato
Call of Duty®: Black Ops 6 یک Black Ops امضا شده در یک کمپین سینمایی تک نفره، بهترین تجربه چند نفره در کلاس و با
امتیاز:
3.9/5
Call of Duty®: Black Ops 6 یک Black Ops امضا شده در یک کمپین سینمایی تک نفره، بهترین تجربه چند نفره در کلاس و با بازگشت حماسی زامبی‌های مبتنی بر

Call.of .Duty Black.Ops 6.banner1

خلاصه Call of Duty Black Ops 6 یک اکشن مهیج جاسوسی است که در اوایل دهه 1990، دوره گذار و تحول در سیاست جهانی، با پایان جنگ سرد و ظهور ایالات متحده به عنوان یک ابرقدرت مشخص می شود. داستان این بازی بیشتر حول محور جنگ خلیج فارس می باشد که شما درش به عنوان سرباز در این جنگ ایفای نقش می کنید. البته زمانی که این بازی به صورت رسمی منتشر شود اطلاعات بیشتری از خط داستانی این بازی ارائه می دهیم.

Call.of .Duty Black.Ops 6.banner2

انتظار می‌رود بازی روایت‌های جذاب و پیجیده‌ای را در زمان‌های مختلف و مکان‌های مختلف ارائه دهد، مشابه با دیگر عناوین سری Black Ops که شامل داستان‌هایی در دوران جنگ سرد، جنگ‌های آینده و نبردهای مدرن بوده است. بازیکنان به یک arsenal گسترده‌ای از سلاح‌ها و تجهیزات دسترسی خواهند داشت، که امکان سفارشی‌سازی و بهبود سلاح‌ها را برای تجربه‌ای شخصی‌تر فراهم می‌کند. انتظار می‌رود این بازی شامل حالت چندنفره‌ای جذاب، با نقشه‌ها و حالت‌های متنوع باشد، که به بازیکنان اجازه‌ی رقابت و همکاری در تیم‌ها را می‌دهد و همچنین به احتمال زیاد یک حالت بتل رویال مشابه به Warzone خواهد داشت. این بازی یک بازی در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد , با پیشرفت تکنولوژی در زمینه گرافیک بازی، شاهد جلوه‌های بصری زیبا و رئال‌تری خواهیم بود که تجربه‌ی بازی را غنی‌تر می‌کند.

Call.of .Duty Black.Ops 6.banner3

بازی کامپیوتری Call of Duty: Black Ops 6 توسط 5 شرکت بازی سازی ساخته شده که بیشتر آن ها مال خود استدیو بازی Activision می باشند. این بازی انتظارات بالا برده است و همه انتظار دارند این بازی به ریشه های خود بازگردد. بازی Call of Duty: Black Ops 6 قرار شده در تاریخ 24 اکتبر سال 2024 به بازار عرضه شود و یکی از بهترین خبرها این است که قرار شده برای کنسول PS4 نیز عرضه شود و به طور کلی برای پلتفرم های PlayStation 5, Xbox Series X and Series S, Xbox One و کامپیوتر عرضه شود. این بازی همان طور که گفته شد یک ماه و خورده ای دیگر عرضه می شود اما دوستان عزیز می توانید نسخه Open Beta این بازی را که 3 تا روز کار می کند از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و بر روی اکانت استیم خود آن را Restore بکنید و به صورت Multiplayer با دیگران بازی کنید , فقط لطفا قبل از دانلود کردن قسمت توضیحات را بخوانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی