logo.gamebato

5 بازی که در زمان راه اندازی فاجعه بودند

5 بازی که در زمان راه اندازی فاجعه بودند

هیچ چیز مانند هیاهو و تبلیغات یک بازی ویدیویی جدید پر سر و صدا نیست. توسعه دهندگان تمام تلاش خود را برای بازاریابی انجام می دهند و سعی می کنند تا جایی که می توانند سر و صدا ایجاد کنند. چه از طریق تریلرهای جدید، چه توسط قسمت‌ های قبلی در یک سری طولانی‌ مدت، یا به دلیل سابقه یک استودیو، همیشه دلیلی وجود دارد که انتظار برای بازی‌ های جدید هیجان انگیز باشد.

اما گاهی اوقات، همه اینها یک سرپوش فریبنده برای یک فاجعه در حال ساخت است. بازی‌ هایی مانند این‌ ها در بدترین حالت‌ ها، مملو از باگ یا به معنای واقعی کلمه تهی هستند و فقط ظاهر جذابی دارند. با وجود موارد زیادی از این دست در طول تاریخ، بیایید بازی هایی را به یاد بیاوریم که در زمان عرضه فاجعه بار بودند و طرفداران را ناامید کردند.

ناامید کننده ترین بازی های ویدیویی که راه اندازی شد.

5. Assassin’s Creed Unity

Assassin’s Creed Unity

امروزه Assassin’s Creed Unity به عنوان دارای بهترین پارکور در بین هر بازی در این فرنچایز شناخته می شود. اما اگر به بررسی‌ های روز راه‌ اندازی نگاه کنید، نمی‌توانید متناقض‌ تر از این باشند و تا حدی حق با آنها بود.

یونیتی در راه اندازی مملو از اشکال بود و یک آشفتگی بزرگ بود. انیمیشن‌ ها لکنت داشتند، تراکم جمعیت زیاد نرخ فریم را از بین می‌ برد، و داستان بازی هم هیچ لطفی به آن نکرد. مشکلات یونیتی بدتر از آن چیزی بود که به نظر می رسید. حتی اشکالات Oblivion و Skyrim را شرمنده کرد. راه اندازی آن به حدی فاجعه آمیز بود که یوبی سافت در نهایت DLC Dead Kings را به صورت رایگان واگذار کرد و حتی یک بازی رایگان را به عنوان غرامت به بازیکنان ارائه داد. همانطور که گفته شد، در حال حاضر توافق بر این است که Unity بهترین بازی Assassin’s Creed در این سری از نظر گیم‌ پلی است و اگر میتوانید از خط داستانی بگذرید، واقعاً از پارکور و جهان این بازی کامپیوتر لذت خواهید برد.

4. Fallout 76

Fallout 76

اگر عنوان Bethesda را شامل نمی شد، فهرستی از بازی هایی نیست که در زمان عرضه فاجعه بار بودند. بازی Fallout 76 کاملاً خالی از حیات بود. هیچ NPC در بازی وجود نداشت زیرا ظاهراً «تعامل بین بازیکنان» چیزی بود که Bethesda دنبال آن بود. ماموریت‌ های Go-fetch نیز ایده خوبی نبودند و به خصوص دشمنان نامرئی که در حین بازی به شما ضربه می‌ زنند.

Fallout 76 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و نقش آفرینی است که در سال ۲۰۱۸ توسط استودیوی بازی سازی Bethesda توسعه یافته و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است. این قسمتی از سری Fallout و پیش درآمدی بر آثار قبلی است.

3. Anthem

Anthem

راه اندازی Anthem در واقع یک مورد عجیب است. در تریلرها، خیلی خوب به نظر می رسید، اما پس از آن روز انتشار فرا رسید و طرفداران بازی به چیزی که نشان داده شده بودند، نزدیک نبود.

مثلا پس از پایان داستان، اساساً دلیلی برای بازی کردن بازی نداشتید زیرا محتوای پایانی بازی وجود نداشت. سیستم لوت هم وحشتناک بود. Anthem با وجود اینکه یک تیرانداز غارتگر بود، و مشکلات بی‌ شمار کنسول‌ ها مانند خرابی و افت فریم کمکی نکرد. این یک تجربه بد بود و متأسفانه، برخلاف سایر بازی‌ های این لیست، Anthem هرگز بهبود نیافت.

Anthem یک بازی اکشن نقش‌آفرینی چندنفره آنلاین است که توسط BioWare توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. در سیاره ای خیالی به نام کودا، بازیکنان نقش فریلنسرها، ماجراجویان قهرمانی را بر عهده می گیرند که لباس های بیرونی قدرتمند می پوشند تا از بشریت در برابر تهدیدات فراتر از دیوارهای شهرشان دفاع کنند.

2. Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

راه اندازی Cyberpunk 2077 چندان جالب نبود. در حالی که امروز غیرقابل تشخیص است، زمانی که پخش شد یک فاجعه بود. پلیس‌ ها از هوا بیرون می‌ آمدند، ویژگی‌ هایی مانند دویدن روی دیوار از نسخه نهایی حذف می‌ شد، بافت‌ های موجود از دست می‌ رفت، NPC‌ها دچار مشکل می‌ شدند، و بازی آنقدر خراب می‌ شد که غیرقابل بازی بود.

فرهنگ پیش‌ سفارش باعث شد طرفداران از چیزی که دریافت کرده بودند آسیب ببینند و CD Projekt Red شروع به بازپرداخت کرد. CDPR تمام حسن نیت و اعتباری را که با The Witcher 3 به دست آورده بود از دست داد. بازی Cyberpunk 2077 به لطف عزم و اراده CDPR مطمئناً راه طولانی را طی کرده است و در حالی که به راحتی یکی از بهترین بازی های اکشن سخت تمام دوران است، راه اندازی آن به همان اندازه وحشتناک بود.

1. No Man’s Sky

No Man’s Sky

با No Man’s Sky تصویری از یک بازی را ترسیم کرد که وجود نداشت. آنها آن را «بازی فضایی نهایی مملو از حیات، بیش از 18 کوینتیلیون سیاره منحصر به‌ فرد و چند نفره» نامیدند، اما در واقعیت، No Man’s Sky یک شبیه‌ ساز اکتشاف کاملاً تکراری و بی‌ جان بود که در آن پیاده‌ روی و منابع کشاورزی تنها کاری بود که می‌ توانستید انجام دهید.

ناامیدی پس از انتشار No Man’s Sky غیرقابل وصف بود. با این حال Hello Games شکست خود را پذیرفت و در 7 سال گذشته با سخت کوشی روی No Man’s Sky کار کرده است.

امروزه No Man’s Sky به عنوان یک بازی شگفت انگیز و یک بازی جهان باز است. این نمونه درخشانی است از اینکه اگر توسعه‌ دهندگان آماده پذیرش خطاها و بازخوردهای جامعه باشند و سپس از آن برای بهتر کردن بازی خود استفاده کنند، می‌ توانند به راحتی تبدیل به یک استودیو مورد احترام و محبوب توسط بازیکنان در سراسر جهان شوند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی